حضور مربي تيم ملي تکواندوی نونهالان كشور در پاوه + تصاویر

سرویس: ورزشیکد خبر: 293282|21:11 - 1394/07/17
نسخه چاپی
حضور مربي تيم ملي تکواندوی نونهالان كشور در پاوه + تصاویر
مربی تیم ملی تکواندوی نونهالان ایران عصر دیروز در محل تمرین تکواندوی پاوه که زیر نظر فرید بهرامی رئیس هیئت تکواندوی این شهر می باشد حضور یافت.

به گزارشهزار ماسوله، جوانان این شهرستان همواره به ورزش در رشته های مختلف علاقه خاصی داشته و در ایام هفته، ما شاهد حضور فعال انان در تمامی سالن های شهر در این رشته ها می باشیم.
در بین این جوانان علاقه مندانی به رشته ورزشی تکواندو که نماد صلح و دوستی را در اذهان تداعی می کند وجود دارند که  که در گوشه ای از شهر و بدون حب به ظاهر سازی خود در میان مردم مشغول به فعالیت هستند.
تکواندو کاران شهرستان پاوه، هر ساله در مسابقات استانی و حتی کشوری به مقام های گوناگون ، و با مربی گری استاد با تجربه آقای فرید بهرامی، دست یافته اند .

برپا نمودن رشته ورزشی تکواندو در شهرستان پاوه توسط استاد فرید بهرامی در سال 1375 است که باید گفت بنیان گذار رشته تکواندو نه تنها در پاوه بلکه در اورامانات این استاد است که در این باره در گفتگویی با خبرنگار ما گفت: آموزش تکواندو را در اورامانات در سال 1375 آغاز نمودم که در شهرستان های اورامانات این رشته ورزشی هنوز شروع به فعالیت نکرده بود و اکنون نیز با گذشت سه دهه در عرصه هنرهای رزمی فعالیت دارم .

فرید بهرامی افزود: اکنون که به عنوان رئیس هیت تکواندو و مکرم قادری نیز به عنوان دبیر هیئت تکواندو مشغول به فعالیت هستیم ، علاوه بر انکه تکواندوکاران ما در هر دوره ای موفق به کسب مقام شده اند ، در سه سال متوالی تیم شهرستان پاوه به عنوان تیم برتر در سطح استان شناخته شد.

وی گفت: به جهت آمادگی هرچه بیشتر رزمی کاران این رشته ورزشی در پاوه در مسابقات کشور در روزهای آتی، مربی تیم ملی تکواندوی نونهالان کشور در شهرستان پاوه حضور یافت.

مربی تیم ملی تکواندوی نونهالان کشور عصر دیروز با رزمی کاران واعضای هیئت تکواندوی پاوه دیدار و سپس به آموزش و تمرین با ورزشکاران پرداخت.

وحید ناصری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن ابراز خوشحالی در حضور در شهرستان پاوه و جمع رزمی کاران پاوه اظهار داشت: با توجه به اینکه یک دوره از مسابقات این رشته ورزشی در روزهای آتی در اردبیل برگزار خواهد شد، به همین مناسبت و به جهت قرابت آب و هوایی این شهرستان با اردبیل، تیمی از اعضای منتخب نوجوانان تکواندوی کرمانشاه در کنار رزمی کاران پاوه برای آمادگی هرچه بیشتر آنان در مسابقات،در این شهرستان حضور یافت.

وی با بیان اینکه این مسابقات در تاریخ های 23 و 24 مهر ماه برگزار می شوند گفت: اردوی مشترک دو روزه آمادگی رزمی کاران جهت شرکت در این مسابقات در این شهرستان برگزار شد.

وی گفت: تکواندوی شهرستان پاوه یکی از قدیمی ترین رشته و هیئت ورزشی در استان است که با پتانسیل بالای آن ان شاالله با برنامه ریزی و تلاش بیشتر به آن خاص جایگاه قهرمانی خود برسد.

رئیس هیئت تکواندوی استان کرمانشاه نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: خوشبختانه رشته ورزشی تکواندو در شهرستان پاوه با فعالیت های آن جایگاه خاص خود را در کنار دیگر رشته های ورزشی حفظ و جزء رشته های قابل قبول در شهرستان پاوه است .

پیمان رفعتی افزود: هیئت تکواندوی شهرستان پاوه یکی از هیئت های منظم و منضبط است که در اغلب فعالیتهای استان نیز حضور دارد.

وی با بیان اینکه نگاه ما به این هیئت ورزشی در پاوه نگاهی ویژه است گفت: موفق ترین هیئت تکواندو در اورامانات ،چه به لحاظ تعداد مربیان و داور و چه به لحاظ تعداد ورزشکاران؛ هیئت تکواندوی پاوه است.

وی در پایان با بیان اینکه ان شالله این قهرمانان همچنان به کسب موفقیت های بیشتر دست یابند گفت: حضور تیمی از رزمی کاران منتخب کرمانشاه در این شهرستان در جهت ایجاد تعامل و هم فکری بیشتر بین قهرمانان کشور جهت حضور در مسابقات روزهای اتی است.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد