شاهرخ دولتخواه:

توزیع شکر با نرخ دولتی در شهرستان پاوه

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294766|20:52 - 1395/05/24
نسخه چاپی
توزیع شکر با نرخ دولتی در شهرستان پاوه
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه گفت: به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت، 8 تن و 200 کیلوگرم شکر با نرخ دولتی در بازار پاوه توزیع گردید.

به گزارشهزار ماسوله، بنا بر این گزارش قیمت شکر طی هفته‌های گذشته از 2700 تومان به 4 هزار رسیده است و بازار با کمبود شکر مواجه گردیده بود.

 

این در حالی است که دولت که قرار بود در ماه جاری قیمت شکر را تعیین کند ،در اعلام قیمت در بازار تعلل کرد و تعیین قیمت را به روزهای آینده موکول کرد که در این میان قیمت شکر به هر دلیلی روبه افزایش گذاشت.

 

اکنون که قیمت شکر به نرخ آزاد به کیلویی 4 هزار تومان رسیده است، دولت به توزیع شکر دولتی اقدام نموده است.

 

شاهرخ دولتخواه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پاوه در این باره در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت، 5 تن و 200 کیلوگرم شکر با نرخ دولتی و احتساب کرایه حمل با قیمت هر کیلوگرم 2855 تومان در شهرستان پاوه توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه این شکر در 6 نقطه از سطح شهر پاوه توزیع می شود گفت: صنوف توزیع کننده موظف هستند که به نصب بنر برای اطلاع رسانی مردم اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه برای هر سه و نیم کیلو نیز قیمت 10 هزار تومان تعیین شده است گفت: از همشهریان محترم تقاضامندیم که در صورت هرگونه تخلف با شماره 46125710 به ما اطلاع دهید.

 

گفتنی است که میزان نیاز سالیانه کشور به شکر سفید 2.2 میلیون تن است که 50 درصد آن از تولیدات داخلی و 50 درصد از محل واردات شکرخام تامین می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد