شهروند خبرنگار/

معضلی به نام گرفتن نوبت در کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه/ وجود ترافیک سنگین در ورودی بیمارستان و مشکل در تردد شهروندان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295431|21:25 - 1395/09/23
نسخه چاپی
معضلی به نام گرفتن نوبت در کلینیک تخصصی بیمارستان قدس پاوه/ وجود ترافیک سنگین در ورودی بیمارستان و مشکل در تردد شهروندان
شهروند خبرنگاری با ارسال چند تصاویر خواستار انتشار موضوع ترافیک سنگین در ورودی بیمارستان قدس پاوه به سبب نبود پارکینگ برای مراجعین به کلینیک تخصصی شد.

به گزارشهزار ماسوله، شهروند خبرنگاری با ارسال چند تصاویر خواستار انتشار موضوع ترافیک سنگین در ورودی بیمارستان قدس پاوه به سبب نبود پارکینگ برای مراجعین شد.

 

وی به خبرنگار ما گفت: به سبب آنکه مردم و شهروندان جهت گرفتن نوبت پزشکی در ساعاتی از روز به این کلینیک تخصصی مراجعه و پس از آن که نوبت خود را دریافت کردند، مجددا در ساعاتی از بعداظهر، جهت ویزیت به این مرکز مراجعه می کنند.

 

وی افزود: به جهت آنکه عدم وجود یک پارکینگ مناسب و کم عرض بودن خیابان در ورودی این کلینیک، شهروندان مجبور به پارک خودروهای خود در دو طرف خیابان می شوند.

 

وی گفت: همین امر باعث شده است که این خیابان که مسیری برای تردد خودروهای سنگین نیز می باشد، ترافیک سنگینی را به وجود آورده و تردد را برای عموم مردم با مشکل مواجه کند.

 

وی ادامه داد: حداقل کار ممکن در رفع این مشکل، پارک خودروها در یک طرف خیابان است تا تردد مردم در این مسیر آزاد باشد.

 

وی با اشاره به سیستم نوبت دهی این کلنیک نیز گفت: به جاست که سیستم مناسب الکترونیکی نیز برای این کلینیک در نظر گرفته شود چرا که مردم برای دریافت نوبت با معضلی به نام حضور اول وقت مواجه هستند به گونه ای که در ساعاتی از شب که هنوز خورشید طلوع نکرده است به این مرکز مراجعه و اسم خود را قبل از باز شدن کلینیک به صورت سنتی بر روی یک کاغذ می نویسند، و سپس با ثبت مجدد نام خود پس از باز شدن کلینیک، نوبت خود را برای بعداظهر همان روز دریافت می کنند.

 

وی تصریح کرد: گاها افرادی که نمی توانند در ساعات اولیه روز به این مرکز مراجعه کنند، شب هنگام خود را به مرکز رسانده و با ثبت نام خود، مجددا صبح فردا جهت دریافت نوبت مراجعه کرده که در این هنگام گاها باعث مشکلاتی در نوبت گیری مردم می شود.

 

وی افزود: پس از آن بعداظهر همان روز، مجددا شهروندان برای ویزیت به درمانگاه مراجعه می کنند که این خود باعث به وجود آمدن ترافیک سنگینی برای مردم می شود.

 

وی در پایان گفت: نصب یک سیستم الکترونیکی برای دریافت نوبت مراجعین در درمانگاه با این شرایط، لازم و ضروری است تا مردم یا به صورت اینترنتی و یا با مراجعه به مرکز و دریافت نوبت الکترونیکی از سیستم های مخصوص، اقدام کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد