همزمان با تعطیل شدن مدارس؛

کشتارگاه پاوه در تعطیلات /نبود گوشت گرم در بازار پاوه با بارش برف در دو روز اخیر+تصاویر

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295636|00:04 - 1395/11/10
نسخه چاپی
کشتارگاه پاوه در تعطیلات /نبود گوشت گرم در بازار پاوه با بارش برف در دو روز اخیر+تصاویر
با بارش برف در دو روز اخیر، و تعطیلی مدارس سطح شهرستان، کشتارگاه پاوه نیز همراه با مدارس تعطیل گردید.

به گزارشهزار ماسوله، با بارش برف در دو روز اخیر، و تعطیلی مدارس سطح شهرستان، کشتارگاه پاوه نیز همراه با مدارس تعطیل گردید.

 

برخی از شهروندان در پیامهایی، از وضعیت نبود گوشت گرم و تازه در بازار در دو روز اخیر گله داشتند و خواستار انتشار گزارشی در این رابطه شدند.

 

این گزارش حاکی از آن است که کشتارگاه شهرستان پاوه در شهرک سریاس و در پایینتر از جاده اصلی پاوه به روانسر واقع است که با آغاز بارش سنگین برف در این منطقه، تعطیل گردیده است.

 

تعطیلی این کشتارگاه سبب توقف کشتار حیوانات و عدم توزیع گوشت آنان به شهروندان در بازار شده است و نارضایتی هایی را برای شهروندان در تهیه گوشت گرم مورد نیاز خود به وجود آورده است.

 

براساس منبع موثق رسیده به این پایگاه خبری، عامل اصلی تعطیلی کشتارگاه شهرستان،وجود برف زیاد در جاده فرعی به این کشتارگاه و عدم بازگشایی و برف روبی آن بوده است.

 

گفته می شود که این کشتارگاه حدود 500 متر در پایینتر از جاده اصلی قرار دارد که مسئولیت و مدیریت قانونی و اولیه این کشتارگاه برعهده شهرداری پاوه قرار دارد.

 

عدم برف روبی در این جاده فرعی تا کشتارگاه، باعث شده است که اکنون توزیع کنندگان گوشت قادر به تردد به آن مکان را نداشته و این کشتارگاه همزمان با مدارس سطح شهر تعطیل شده است.

 

تعطیلی کشتارگاه و کمبود گوشت در بازار خود می تواند افزایش قیمت گوشت را به دنبال داشته باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد