اظهار نارضایتی برخی از مردم پاوه از نبود آب شرب/وقتی که ساکنین این محل به مدت یک هفته آب شرب ندارند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295761|20:36 - 1395/12/03
نسخه چاپی
اظهار نارضایتی برخی از مردم پاوه از نبود آب شرب/وقتی که ساکنین این محل به مدت یک هفته آب شرب ندارند
بر اساس اخبار واصله به این پایگاه خبری، برخی از محلات شهر پاوه ، آب شرب ندارند و همین عامل باعث نارضایتی اهالی ساکنین محل شده است.

به گزارشهزار ماسوله، بر اساس اخبار واصله به این پایگاه خبری، برخی از محلات شهر پاوه ، آب شرب ندارند و همین عامل باعث نارضایتی اهالی ساکنین محل شده است.

 

 در پی بحران کم آبی و قطعی های مکرر آب شرب در این شهر و برنامه زمانبندی مصرف آب ، جهت رسیدن به تمامی شهروندان، ما اکنونمحله تپه کوله پاوهرا خواهیم داشت که اصلا در یک هفته اخیر آب شرب نداشته اند.

 

برخی از ساکنین این محل با اظهار نارضایتی از وضعیت موجود، خواستار رسیدگی مسئولین و رفع این مشکل شدند.

 

اهالی این محل به خبرنگار ما می گفتند: درست است که اکنون با بحران کم آبی مواجه هستیم، اما ایجاد برنامه زمانبندی مصرف آب هم برای محله ما به نتیجه نرسیده است.

 

آنها می گفتند: خانه های ما در ارتفاعی بالاتر از خیابان واقع است، که در زمان وصل مجدد آب شرب، خانه های پایین دست با مصرف آب شرب و ذخیره آن در تانکرها، مانع از رسیدن آب به خانه های بالادست می شوند، و همین عامل باعث شده است که ما اصلا آب شرب نداشته باشیم.

 

آنها ادامه می دادند: برای رفع امورات روزمره زندگی و نیاز به آب غیر شرب،مجبور هستیم که برف های بام خانه را ذوب کردهتا حداقل بتوانیم برخی از اموراتی که نیاز به آب غیر شرب دارند، برطرف کنیم.

 

در پی این نارضایتی ساکنین،آقای آزاد حسینی نائب رئیس شورای اسلامی شهر پاوهدر جهت مرتفع نمودن این مشکل همراه با برخی از ساکنین این محل، در فرمانداری پاوه حضور یافتند که بخشدار مرکزی شهرستان پاوه نیز در این دیدار قول مساعد داد تا در اولین فرصت، این مشکل مرتفع گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد