گزارش/شهروند خبرنگار

وقتی که شهرداری نمی تواند چاله چوله های سطح شهر را بهسازی کند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 295782|12:14 - 1395/12/08
نسخه چاپی
وقتی که شهرداری نمی تواند چاله چوله های سطح شهر را بهسازی کند
لذا ضروری است حداقل کار ممکن که شهرداری جدای از اینکه نمی تواند این چاله را بهسازی و مسطح نماید، در محل حفارى شده تابلوى اعلان دست انداز نصب کند .

به گزارشهزار ماسوله، قريب به يك ماه است كه در دره نیشه پاوه واقع در خيابان كمربندى به علت حفارى چاله ای بزرگ ايجاد شده كه هنوز هیچ اقدامی جهت بهسازی آن نشده است.

 

شايد شهردارى براى عدم ترميم خيابان مذكور توجيهاتى از قبيل بارش نزولات آسمانى و يا سرماى هوا و ...را داشته باشد، اما با نزديك شدن عيد نوروز،ترميم اين خيابان و ساير خيابانها ضرورتى اجتناب ناپذير استو انتظار مى رود شهرداري ضمن لكه گيري خيابان ها، نسبت به كاشت گلهاى فصلي جهت تزيين شهر نیز اقدام كند.

 

حفاري و کنده کاری این محل به سبب آنکه بر روی پل دره نیشه واقع است، از دید کافی برای رانندگان برخوردار نبوده و عموماً بدون داشتن آمادگى لازم و خصوصا برای مسافرانی که در این مسیر تردد دارند، رانندگان به قسمت حفارى و این چاله هدایت می شوند، كه اين امر موجب وارد آمدن خسارت به خودروها مى گردد.

 

لذا ضروری است حداقل کار ممکن که شهرداری جدای از اینکه نمی تواند این چاله را بهسازی و مسطح نماید، در محل حفارى شده تابلوى اعلان دست انداز نصب کند تا شهروندان کمتر دچار خسارات خودروهای خود شوند و طبق قانون هم عدم نصب تابلوى مزبور، هرگونه خسارت وارده به خودروها را متوجه شهردارى مى نمايد.

 

اميد آنكه شهردارى ضمن عمل به قانون، در راستاى احترام به حق و حقوق شهروندان، نسبت به نصب تابلو یا ترمیم هر چه سریعتر جاده اقدام نماید .

با تشکر کاوان صالحی

 

گزارش چاله چوله های سطح شهر پاوه را دراینجابخوانید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد