وضعیت نامناسب خیابان های پاوه با نزدیک شدن به سال نو/ کم کاری مسئولان در آسفالت شهری نمایان است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 295882|00:50 - 1395/12/28
نسخه چاپی
وضعیت نامناسب خیابان های پاوه با نزدیک شدن به سال نو/ کم کاری مسئولان در آسفالت شهری نمایان است
با نزدیک شدن به سال نو وضعیت خیابان های شهر پاوه نا به سامان است، تا حدی که در اکثر خیابان های این شهر چاله چوله های زیادی ایجاد شده است.

به گزارشهزار ماسوله، یکی ازمعضلات مهم و اساسی در زمینه آسفالت خیابان های پاوه نبود آسفالت یکدست در برخی خیابان ها و معابر اصلی است که موجب نارضایتی شهروندان و رانندگان این شهر شده است.

 

با نزدیک شدن به سال نو وضعیت خیابان های شهر پاوه نا به سامان است، تا حدی که در اکثر خیابان های این شهر چاله چوله های زیادی ایجاد شده است، این وضعیت و در این شرایط که این شهر پذیرای گردشگران و مسافرین نوروزی خواهد بود، نه تنها جلوه ی خوبی به شهر نمی دهد بلکه مشکلاتی را هم برای شهروندان در عبور و مرور ایجاد کرده است.

 

این سایت خبری تحلیلی همواره در جهت انعکاس مشکلات مردم و تلاش در جهت مرتفع نمودن آن مشکلات گام برداشته است، اما به کام برخی خوش آیند نبوده و نه تنها در جهت رفع مشکل اقدام نکرده اند بلکه این گزارشات را سیاه نمایی خوانده اند.

 

این چاله ها باعث شده است تا خودرو ها در رفت و آمد خود در شهر دچار مشکل شوند و در برخی مواقع با عبور از این معابر صدمات و آسیب های جدی به خودرو های شهروندان وارد شود.

وضعیت نامطلوب آسفالت‌ سطح شهر موضوعی است که سال‌ ها در این شهر مطرح بوده و برخی از لکه گیری ها به قدری نامطلوب است که با گذشت یک ماه از زمان ریخته شدن آن نیاز به روکش دوباره پیدا می ‌کند.

 

آماده ­سازی عمومی شهر، طراحی و تهیه بسته فرهنگی، طراحی، ساخت و نصب سفره هفت سین، اجرای کارهای فرهنگی برای مسافرین، کمپ اقامتی و نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی،رنگ آمیزی جداول ، توزیع چندین هزار گل در گلدان بین خانوارهای شهر پاوه و بسیاری موارد دیگر از اقداماتی بود که شهردار سابق، سلام خسوری با نزدیک شدن به پایان سال انجام می داد.

 

عاری از هرگونه اقدامات و آماده سازی عمومی شهر، ما اکنون که تنها دو میدان در خیابان های اصلی شهر را داریم،یکی از آن میادین با تغییر زیر ساخت عمرانی از تاریخ نهم اسفند، و در جهت اصلاح و بهسازی و با وعده کمترین زمان ممکن آغاز شده بود، تاکنون به بهره برداری نرسیده استو با این وضعیت و با ورود هر مسافر به پاوه، تنها"وجه میدانی نابه سامان"و چهره ای زشت را به دید گردشگران، تزریق خواهد کرد.

 

آقایان شورای شهر و شهردار، الان که روزهای پایانی سال را پشت سر می‌گذاریم، اگر گردشگران و میهمانان نوروزی ، که به این شهرستان سفر خواهند کرد جدای از نبود آسفالت مناسب کوچه و خیابان شهری، مکان مناسبی همچون پارکی در خور این گردشگران هم در شهر فراهم نیست، چرا که تنها پارک شهید کاظمی را دارد که آن همهنوز مجهز به سرویس بهداشتي مناسب نشده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد