مکان های اقامتی شهرستان پاوه برای میهمانان نوروزی

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 295905|13:19 - 1396/12/16
نسخه چاپی
مکان های اقامتی شهرستان پاوه برای میهمانان نوروزی
مکان های اقامتی متعددی در شهرستان پاوه برای اسکان میهمانان نوروز 95 در نظر گرفته شده است.

به گزارشهزار ماسوله، همواره گردشگران و توریست ها با عزیمت به مناطقی دیگر برای اقامت به استراحتگاههایی نیازمند بوده اند که رفع خستگی و تهیه آذوقه خود را در این اقامتگاهها برطرف کرده اند.

 

مسافرانی که با قصد تفریح و گذراندن روزهای تعطیل خود به دیاری دیگر رهسپار می شوند که توجه به این مکانهای اقامتی در شهرستان از اولویت های مسئولین آن شهرستان در جهت توسعه صنعت گردشگری در منطقه بوه اند.

 

در سایه حرکت در تحقق این صنعت گردشگری است که مسئولان هر شهرستان همه ساله با آماده سازی فضاهایی در این راستا به تحقق خواسته های گردشگران همت می گمارند.

 

اولین خواسته هر گردشگری با ورود به هر شهرستانی یافتنی مکانی برای اقامت شبانه است که خدمات ارائه شده در این اقامتگاهها از اهمیت بسیار بالایی در جذب مسافران برخوردار هستند و این اقامتگاهها بسته به نوع مکانی برای استراحت گردشگران ، خود نیز می توانند در جذب مسافران تاثیرگذار باشند.

 

تاسیسات اقامتی در شهرستان پاوه را می توان بههتل ها، مهمانسراها ، سوئیت های شهرداری در پارک شهید کاظمی، برخی از مدارس شهرستان و اقامت گاههایی آزاد و منازل استجاری در روستاهای گردشگریدر سطح شهرستان اشاره کرد که با کیفیت و ارائه خدمات مختلف نسبت به یکدیگر فرق دارند و امکان اسکان میهمانان را فراهم نموده اند.

 

شهرستان پاوه دارای یک هتل چهار ستاره ارم و یک هتل دو ستاره اورامان روبروی ترمینال کرمانشاه است که اقامتگاههایی در این شهرستان محسوب می شوند که با کیفیت و درجه بندی مختلف ، متناسب با امکانات، وسعت، تجهیزات، تعداد اتاق و تخت آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی خواهند بود.

 

در کنار این هتل ها، مهمانسراها و آموزشگاههای مدارس سطح شهرستان نیز آماده اسکان مسافرین نوروزی در تعطیلات سال نو خواهند بود.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: دو هتل ارم پاوه و ستاره اورامان آماده ارائه خدمات به مهمانان نوروزی هستند.

 

هادی شریفی افزود:در کنار این هتل ها، 70 خانه استجاری ، 15 اقامتگاه بوم گردي، 20 مهمانسرا، 60 واحد پذيرايي، 4 ايستگاه نوروزي، 10 فروشگاه صنايع دستي، 5 روستاي هدف گردشگري، دو موزه روستايي در روستاهاي شركان و خانقاه و يك موزه شهري در پاوه هم آماده پذیرایی از مهمنانان نوروزی خواهند بود.

 

وی گفت: قیمت مکانهای اقامتی برای گردشگران نيز برای امسال نسبت به پارسال جهت رفاه حال مسافران افزایش پیدا نکرده است.

 

اينفو گراف مكانهاي اقامتي شهرستان

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد