بمناسبت روز كارگر؛

کاک جمال سه ماه است حتی مساعده ای از طرف شهرداری دریافت نکرده است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296061|22:18 - 1396/02/11
نسخه چاپی
کاک جمال سه ماه است حتی مساعده ای از طرف شهرداری دریافت نکرده است
يازدهم ارديبهشت روز کارگر و تجلیل از این قشر زحمت کش جامعه می باشد با خبر شدیم یکی از کارگران زحمت کش شهرداری بنام کاک جمال دلیری که دربستربیماری بسرمیبرندعیادتی داشته باشیم .

به گزارشهزار ماسوله، يازدهم ارديبهشت روز کارگر و تجلیل از این قشر زحمت کش جامعه می باشد با خبر شدیم یکی از کارگران زحمت کش شهرداری بنامکاک جمال دلیری که دربستربیماری بسرمیبرندعیادتی داشته باشیم .

 

کاک جمال که 22سال بعنوان کارگر درشهرداری پاوه مشغول به خدمت هستند وهرروز درکوچه وخیابانهای شهر پاوه اقدام به تمییزی وجمع آوری زباله در فصل سرما و گرما بودند و تا بلكه رزق و روزي حلالي را بر روی سفره خانواده بیاورد.

 

این کارگر زحمت کش شهرداری پاوه مدت سه ماه است دچار دیسک کمر شدید شده است به طوري كه قادر به راه رفتن نمي باشد و با مراجعه به چندین پزشک درتهران ، تصمیم به انجام عمل جراحی گرفته اند.

 

با نشستن به پای سخنان این کارگر زحمت کش بر آن شدیم تا گوشه ای از درد دلهای ایشان را منعکس کنیم بنا برروایت واحادیث از بزرگان اسلام قبل از خشک شدن عرق کارگر باید حق زحمت ایشان را پرداخت کرد .

 

تنها درآمد یک کارگرحقوق ودسمزد او است ، کاک جمال سه ماه است حتی مساعده ای از طرف شهرداری دریافت نکرده است و چندین بار با مراجعه به شهرداری و شوراي شهر و اداره بیمه تامین اجتماعی  کسی زیر بار مشکلات ایشان نرفته است.

 

يكي از اعضاي خانواده وي اظهار كرد که هزینه عمل ایشان دربیمارستان دی تهران 11میلیون تومان بوده است که توسط اقوام وفامیل جمع آوری وپرداخت شده است.دراین مدت که کاک جمال درمنزل بستری هستند تا کنون از طرف شهرداری با وجود اینکه ایشان 22سال دراین اداره خدمت کرده اند کسی به منظور عیادت ودلجویی از ایشان به خانه ایشان مراجعه نکرده است.

 

کاک  جمال که حال حاظر درمنزل بستری بوده و دو ماه طول درمان از طرف پزشک معالج دارد .نگران از آینده شغلی خود هستند.امیدوارم شهردار محترم وشورا ی شهر واداره تامین اجنماعی با توجه به مشکلات این کارگر زحمت کش درپی حل مشکل ایشان باشند.

 

ارسال گزارش از كيهان محمدي خبرنگار هزارماسوله

 

با توجه به آنكه سايت خبري تحليلي هزارماسوله همواره بر انتشار اخبار موثق همت گماشته است، در اين راستا هم گزارش فوق براساس اخبار موثقي كه كاك جمال به صورت مصاحبه اي اشاره كرده اند، انتشار داده شده است.

 

اما اكنون كاك جمال در پيامي خواستار حذف جمله عدم دريافت حقوق شهرداري شده است و به خبرنگار ما گفت: جمله عدم دريافت حقوق را حذف بلكه عدم دريافت مساعدت شهرداري را انتشار دهيم و بر همين مبنا اين گزارش با اندك ويرايشي اصلاح مي گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد