پايگاه خبري تحليلي هزارماسوله پنج ساله شد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 296102|19:44 - 1396/02/19
نسخه چاپی
پايگاه خبري تحليلي هزارماسوله پنج ساله شد
سايت خبري تحليلي هزارماسوله شهرستان پاوه امروز افتخار دارد، كه به مدت 5 سال تمام در خدمت همشهريان بوده و به امر اطلاع رساني همت گماشته است .

به گزارشهزار ماسوله، سايت خبري تحليلي هزارماسوله شهرستان پاوه امروز افتخار دارد، كه به مدت 5 سال تمام در خدمت همشهريان بوده و به امر اطلاع رساني همت گماشته است و همواره سعي كرده است در كمترين زمان ممكن اقدام به اطلاع رساني اخبار و گزارشات اين شهرستان نمايد.

 

بنا به احساس نمودن يك خلاء مبني بر نبود يك سايت خبري تحليلي در شهرستان، جهت اطلاع رساني اخبار موثق به مردم و شهروندان گرامي، و با پيشنهاد جمعي از صاحب نظران شهرستان در نامگذاري اين سايت،گرچه اكنون نيز انتقاداتي بر نام اين سايت وارد است، سايت خبري تحليلي هزارماسوله در ابتداي سال 1390 ايجاد و اما بدليل آنكه با نقص فني همراه بود، رسما كار خبري خود را در نيمه دوم ارديبهشت 1391 آغاز كرد.

 

در اين ميان به سبب عشق و علاقه خاصي كه در خبر نويسي و رسانه اي كردن موضوعات مختلف در شهرستان بود، کار ما انعکاس رخدادهایی شد که قابلیت خبر شدن در جامعه را داشتند و لازمه انعكاس اين اخبار و گزارشات هم ، موثق بودن آن اخبار بود كه در اولويت امور قرار گرفت.

 

از طرفي هم خبرنگاری شغلی پرمخاطره است كه بايد خبرنگار نگاه موشکافانه با پرهیز از احساسات ، اخبار و اتفاقات را همانگونه که بود، به سمع و بصر مردم مي رساند، كه خوشبختانه اين سايت خبري تحليلي همواره بر اخبار موثق كه منبع موثقي را نيز داشتند، اكتفا كرده و از انتشار هر گونه اخبار و شايعاتي كه منبع موثقي را نداشته است، اجتناب نموده است.

 

سايت هزارماسوله مبنايي براي تعامل مردم و مسئولين در انتقال خواسته هاي مردم و پاسخ مسئولين در قبال اين خواسته ها قرار گرفت و ما نيز واسطه بین مردم و مسئولین هستيم به طوري كه در کنار برقراري تعامل بين مردم و مسئولين، انتقاد هاي سازنده را نيز همواره روا داشته ايم.

 

رسالت خبرنگاري و رسانه اي ، ایجاب می کرد كه بدون تعصب و يا تعريف از شخص و مسئول خاصي در سايت، تنها منعکس کننده مشکلات و خواسته های مردم تا حد امکان باشیم .

 

اما انتشار خبرهای تلخ و گاه شیرین در این پروسه پر خطرباعث شده است ما بارها با مشکلات زيادي روبرو شویم از توهین و تهدید گرفته تا عدم دعوت از ما به عنوان رسانه منتقد در جلسات و مراسم ها ، از تخریبهای پشت پرده و سیاه نمایی بر علیه این پايگاه خبري تا متهم کردن ما به جناح بندی و دسته و گروه خاصي، از تهمت و بهتان نظرات بی نام و نشان و هدفدار بر علیه ما گرفته تا نشر مطالب رسمی تخریبی و تشویشی بر علیه ما ، از جواب ندادن تماسهای ما توسط عده ای از مسئولین تا تهدید به شکایت کردن انها و….

 

اما اين سايت با در نظر گرفتن قانون انتشار اخبار و رويدادها ، از انتشار هرگونه اخبار و شايعات كذب و توهين به شخصيت خاص، اجتناب ورزيده و رعایت حقوق مردم و قوانین کشور را در دستور کار قرار داده است.

 

قطعا و بدون شك، در هر گزارش انتقادي در شهرستان كه براساس گزارش هاي مردمي انتشار داده شده است، به مذاق عده اي ناخوشايند بوده چه بسا ما را نيز به سياه نمايي و تخريب از جانب سازمان مربوطه متهم كرده اند، اما در اين ميان اين سايت خبري تنها مطالبات مردمي را در جهت رفع مشكلات در نظر گرفته است.

 

اكنون اين سايت با انتشار بيش از 11340 خبر، گزارش، گفتگو و مطالب و يادداشت، و با بازديد روزانه 10 الي 15 هزار نفر جايگاه خوبي را در سطح شهرستان و استان و حتي با بازتاب گسترده چندين خبر در سطح كشور، بدست آورده است.

 

امروز سايت هزارماسوله افتخار دارد، كه مطالب توليدي خود را جهت دسترسي سريع به اخبار براي مردم و شهروندان، در كمترين زمان ممكن در كانال تلگرامي، كانال سروش، اينستاگرام، فيس بوك، تويتتر و نرم افزار سلام انتشار مي دهد.

در پايان هم از این که پنج سال در کنار شما هستيم بسیار خوشحالیم و در طی این اين مدت همواره سعی کرده ایم با ارائه مطالب متنوع  در موضوعات مختلف افراد صاحب ايده شهرمان را بیشتر به شما معرفی کنیم و امیدواریم توانسته باشیم در اين مسير نظر شما را جلب کرده باشیم .

 

از تمامی كساني هم كه در اين مدت همواره با ارسال اخبار و گزارشات، که برای جلب رضایت بازديدكنندگان متحمل زحمات شبانه روزي شده و يار و ياور ما بوده اند، و همچنين کاربران عزیز و گرانقدر که همیشه همراه و پيگير سايت ما بوده اند و با پیام های پر مهرشان ما را به ادامه راهمان امیدوارتر کردند ، تقدير و تشكر ويژه اي را داريم.

 

شکر و سپاس خدای عزوجل را که به ما سلامتی عمر داد تا بتوانیم به شکرانه پنج سالگي سايت هزارماسوله امروز را دست بوسان ياران به قلم دست، باشيم و به اميد آنكه همچون گذشته ، كمك و همكاري اين عزيزان در ارائه مهر خود به اين پايگاه خبري كاسته نشود بلكه بتوانيم رضايت خاطري را برايشهروندان گرامي به وجود آوريم.

 

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد