دکتر احمد رضا ريحاني در پاوه؛

ما بيشتر از مردم، به خود مردم نياز منديم / افتخار مي كنم كه ملبس به لباس كوردي در شهرستان پاوه شده ام

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296291|00:03 - 1396/04/12
نسخه چاپی
 ما بيشتر از مردم، به خود مردم نياز منديم / افتخار مي كنم كه ملبس به لباس كوردي در شهرستان پاوه شده ام
جراح و متخصص ارتوپدي و ستون فقرات با حضور در پاوه گفت: ما اگر گامي برداشته ايم تنها لطف و كمك خداوند بوده است درحالي كه ما بيشتر از مردم، به خود مردم نياز منديم بلكه با اين كار بتوانيم براي هموطنان خود در شرايط سخت و منطقه مرزي ارائه خدمات نمائيم.

به گزارشهزار ماسوله، دکتر احمد رضا ريحاني،جراح و متخصص ارتوپدي و ستون فقرات(تنگي كانال، اختلالات ستون فقرات و كمر درد، كادر درمان دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي تهران، مدرس در دانشگاه شاهد) ،امروز كه از بیماران شهرستان پاوه بصورت رایگان ویزیت به عمل آورد در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستاي كمك به مردم و نيازهاي سطج جامعه توسط افرادي كه به تهران مراجعه مي كنند، و وجود محروميت هاي زياد، همراه با يك تيم پزشكي كه آقاي دكتر كلانتر هرمزي مسئوليتش را برعهده دارند و با تخصص هاي مختلف، كه اين تيم از سال 1387 راه اندازي شده است ، از دو سال پيش با اين تيم همراه شدم و به مناطق محروم رفته ايم.

 

وي با اشاره به آيه اي از قرآن كريم گفت: مناطق محروم نياز مبرمي به خدماتي بهداشتي درماني داريم كه در حد توان ما مراجعه مي كنيم و هدف اصلي ما هم اين نيست كه ما به اين مردم كمك كنيم بلكه اين مردم هستند كه به ما جامعه پزشكي كمك مي كنند.

 

وي با بيان اينكه دوره هاي لازم طبابت را طي چندين سال گذرانده ام ادامه داد: اين چيزي نيست كه مال من باشه بلكه اين علم ما ، مال مردم است كه بايد ما استفاده كننده خوبي باشيم و به مردم خدمت كنم.

 

وي با اشاره به محروميت هاي مردم گفت: محروميت هاي مردم متفاوت است به طوري كه برخي محروميت ها مربوط به مالي مي باشند و برخي محروميت ها هم بيشتر از محروميت مالي، محروميت پزشكان متخصص مي باشد كه در هر دو صورت مردم محروم مي شوند.

 

وي گفت: ما اگر گامي برداشته ايم تنها لطف و كمك خداوند بوده است درحالي كه ما بيشتر از مردم، به خود مردم نياز منديم بلكه با اين كار بتوانيم براي هموطنان خود در شرايط سخت و منطقه مرزي ارائه خدمات نمائيم.

 

وي با بيان اينكه پيشنهاد من هم به جامعه پزشكان اين است كه در اين مناطق محروم خدمات ارائه دهند گفت: من هم امروز خيلي افتخار مي كنمكه ملبس به لباس كوردي در شهرستان پاوه شده ام .

 

وي در پايان گفت: ما تا روز سه شنبه در استان كرمانشاه خواهيم بود و انتخاب شهرستان پاوه ، انتخاب خود بنده بوده است بلكه بتوانم در اين شهرستان هايي كه مردم آن نمي توانند در مركز استان مراجعه كنند ، خدمت كنم و افرادي هم اگر امروز ويزيت نشدند؛ مي توانند به بيمارستان امام رضا كرمانشاه مراجعه كنند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد