كمبود گوشت گوسفند در بازار پاوه/ يكي از قصابان پاوه: اولين محموله دام زنده، پس از 3 روز به دست ما رسيد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 296413|01:41 - 1396/05/11
نسخه چاپی
كمبود گوشت گوسفند در بازار پاوه/ يكي از قصابان پاوه: اولين محموله دام زنده، پس از 3 روز به دست ما رسيد
در روز هاي اخير شاهد كمبود گوشت گوسفند در شهرستان بوديم و دلیل عمده آن نيز کمبود دام سبک است که امیدواریم با اتخاذ تصمیماتی این مشکل برطرف شود.

به گزارشهزار ماسوله، در روز هاي اخير شاهد كمبود گوشت گوسفند در شهرستان بوديم و دلیل عمده آن نيز کمبود دام سبک است که امیدواریم با اتخاذ تصمیماتی این مشکل برطرف شود.

 

به دنبال كمبود گوشت گوسفند ، اگر کمبود دام سبک در هر زماني برطرف نشود قطعا شاهد افزايش قيمت گوشت گوسفند و حتي گوساله خواهد شد.

 

يك منبع آگاه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار كرد: نبود دام سبك در روزهاي اخير در بازار پاوه سبب كمبود گوشت گوسفند شده است.

 

ستار سهرابي افزود: اكنون حدود 15 روز است كه گوشت گوسفند در بازار وجود ندارد و شهرستان با كمبود عرضه مواجه مواجه شده است.

 

در اين رابطه يكي از قصابان پاوه نيز در گفتگويي با خبرنگار ما ضمن تايد خبر فوق اظهار كرد: اكنون گوشت گوسفند در بازار وجود ندارد و يا با كمبود به مردم عرضه مي شود.

 

بهنام اسكات افزود: تا قبل از اين در يك هفته 60 راس گوسفند را ذبح و به فروش رسانده ايم اما اكنون در يك هفته ما مي توانيم تنها 6 راس گوسفند را ذبح كنيم.

 

يكي ديگر از قصابان شهر پاوه نيز به خبرنگار ما گفت: گوشت گوسفند بدليل آنكه صادر مي شود، در شهرستان با كمبود عرضه در بازار مواجه شده ايم، به طوري كه در گذشته هر قصابي توانسته باشد كه گوشت گوسفند را تهيه كند اما اكنون تهيه آن با مشكل همراه است.

 

غلام فيضي افزود: افزايش قيمت دام و كاهش قدرت خريد مردم، نيز مشكل بزرگ ديگري براي قصابان شهرستان مي باشد.

 

وي گفت: علاوه بر انكه اكنون كمبود گوشت گوسفند در شهرستان مي باشد، اما قيمت تمام شده خريد و هزينه هاي حمل هر كيلو گوشت گوسفند براي ما 37 هزار تومان است اما چون قدرت خريد مردم كاهش پيدا كرده است نمي توان قيمت گوشت را افزايش داد.

 

وي با اشاره به توزيع اولين محموله دام زنده در شهرستان ادامه داد: متاسفانه اصلا اين موضوع صحت نداشت به طوري كه دام ها پس از ذبح چهار روزه به دست ما مي رسيد و بعد از توزيع آن در شهرستان، مردم آن را بدليل بوي نامتبوع آن به قصابان بازگرداندند.

 

وي افزود: شركت الغدير در نوبهار حدود 100 راس گوسفند را ذبح نمودند كه ما نيز با توجه به نبود كيفيت آن بدليل ذبح 3 روزه ، تنها 19 راس از انها را به شهرستان وارد كرديم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد