چند روستای شهرستان پاوه نیازمند راه شکافی

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 296944|22:37 - 1396/09/19
نسخه چاپی
چند روستای شهرستان پاوه نیازمند راه شکافی
روستای شرکان در بخش نوسود شهرستان پاوه نیازمند راه شکافی به روستاهای نروی و وزلی است.

به گزارشهزار ماسوله، روستاي شرکان يکي از روستا هاي دهستان سيروان از توابع بخش نوسود شهرستان پاوه مي باشد که در کناره جاده ارتباطي پاوه – نودشه قرار گرفته است که فاصله آن تا فاصله کانوني شهر نوسود 11کيلو متر مي باشد.

 

این روستا از جمله روستا هاي کوهستاني است که از نظر بافت داراي بافتي متمرکز بصورت پله اي مي باشد که از شمال به شهر نودشه از شرق به کوههاي منتهي به روستاي هجيج،از غرب به روستاي نروي و وزلی واز جنوب به رودخانه سيروان محدود مي گردد.

 

جاده ارتباطی روستای شرکان تا چند سال قبل، از مسیر شهر نوسود به روستای وزلی و نروی بود که با احداث جاده ارتباطی از مسیر روستای وراء ، مسافت طولانی به این روستا را کاهش داد به طوری که اکنون دو جاده ارتباطی از شرق و از غرب به این روستا منتهی می شود.

 

اما آنچه که حائز بیان است این است که پایان دو جاده ارتباطی به این روستا به دو طرف روستا ختم می شود اما نقطه اتصالی که بتواند این دو جاده را به هم وصل کند باید از داخل روستا عبور کند که تاکنون این دو جاده به یکدیگر وصل نشده اند.

 

دهیار روستای شرکان در این باره به خبرنگار ما گفت: راه‌های روستای شرکان از دو طرف می باشد که راه ارتباطی غرب این روستا، به شهر نوسود وصل می شود و راه دیگر این روستا که در چند سال اخیر به بهره برداری رسیده است از شرق و جنوب به جاده شهر نودشه متصل می شود.

 

عارفی افزود: این جاده جدید هم به صورت آسفالته است که تا اول روستا امتداد یافته است اما بدلیل موقعیت جغرافیایی روستا تاکنون به جاده منتهی به شهر نوسود متصل نشده است.

 

وی گفت: بستر لازم برای اتصال این دو جاده ارتباطی در داخل روستا وجود دارد که نیاز به همکاری مسئولین و مردم روستا دارد.

 

وی ادامه داد: با اتصال این دو جاده در روستای شرکان، راههای ارتباطی روستاهای وزلی و نروی به شهر نودشه هم نزدیک می شود و که می تواند باعث مرتفع نمودن برخی از مشکلات مردم این چند روستا با ایجاد راه شکاف شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد