فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

دشمن با نام دفاع از اسلام به جنگ تمدن اسلامی آمده است

کد خبر: 292719|17:42 - 1394/02/23
نسخه چاپی
دشمن با نام دفاع از اسلام به جنگ تمدن اسلامی آمده است
فرمانده سپاه حضرت نبي اكرم كرمانشاه گفت: دشمن به دنبال این است خاطرات دلاورمردي و استقامت پیشمرگان مسلمان کرد كه عزت و سرافرازي را براي اين منطقه به ارمغان آوردند، از بین برده و به فراموشی بسپارد.

به گزارشهزار ماسوله، پیش از ظهر امروز یادواره پیشمرگان مسلمان کرد استان کرمانشاه در شهرستان پاوه با حضور سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، سردار عظیمی فرمانده قرار منطقه ای نجف سپاه پاسداران، ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه، جمعی از مسئولین کشوری و لشکری و بسیجیان و مردم شهید پرور پاوه برگزار شد.

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبي اكرم(ص) كرمانشاه، در این مراسم اظهار داشت: منطقه اورامانات خصوصا شهرستان پاوه این افتخار را دارد كه دلاورمرداني را داشته است که  با پايداري و استقامت و حضور با صلابت خود در مقابل دشمنان ایستاده اند.

سردار ريحاني با بيان اينكه اين دلاورمردان پيرو بزرگان اسلام بوده اند، افزود: دشمن به دنبال این است خاطرات دلاورمردي و استقامت پیشمرگان مسلمان کرد كه عزت و سرافرازي را براي اين منطقه به ارمغان آوردند، از بین برده و به فراموشی بسپارد.

سردار ریحانی با بیان اینکه جبهه مقابله با دشمن امروز سخت تر از جبهه نظامي دیروز است، گفت: در همه حال بایستی آمادگی خود را در مقابل دشمن حفظ کنیم. 

وي ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در جایگاهی از جهان قرار دارد كه دشمنان جرات هيچ اقدام نظامي گسترده بر عليه ما را ندارند به همین دلیل دشمنان برای ایجاد تفرقه هستند.

سردار ريحاني با بيان اينكه دشمنان نمي توانند وحدت و يكپارچگي موجود بين مذاهب را ببيند، تصريح كرد: امروز جنگ اطلاعاتي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي در دستور كار دشمنان ما در راستاي تفرقه افكني بين سني و شيعه قرار دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبي اكرم(ص) گفت: پيشمرگان مسلمان كرد از همان روزهاي اول انقلاب در مقابل اقدامات مزدورانه قيام كرده و فداكاري‌هاي بسياري را از خود به يادگار گذاشتند.

وي افزود: پيشمرگان مسلمان كرد اين منطقه با وجود آنكه مزدوران آن زمان مشكلاتی را به وجود آوردند، با صبر و مقاومت باعث عزت كردستان، منطقه اورامانات و پاوه شدند.

سردار ريحاني ياد و خاطره دلاوري هاي پيشمرگان مسلمان كرد را كه بسترهای مناسبی براي ايجاد امنيتی پایدار ایجاد کردند، فراموش نشدني خواند و گفت: اصولا ريشه و محور فعالیت پيشمرگان در اين منطقه و كرمانشاه شروع و در ديگر مناطق اطراف شكل گرفت.

وي خاطر نشان ساخت: اگر راهبرد زيباي نظام براي بهره گيري از اين پتانسيل هاي قوي يعني پيشمرگان نبود، نظام در اين راه و در مقابل دشمنان و امنيت منطقه بايد هزينه هاي بيشتري را صرف مي كرد.

وي افزود: امروز هم دشمنان با نام دفاع از اسلام به جنگ تمدن اسلامی آمده اند و مساجد و مقبره بزرگان را تخریب می کنند.

وي با بيان اينكه امروزه اسلام ناب محمدي به همه دنيا معرفي شده است، گفت: دشمن به وسیله معرفي سه اسلام بدلي انگليسي، رواج حرمت شكني بين مسلمانان، معرفي اسلامي خونريز تکفیری و اسلام سكولار به دنبال تخریب پايه هاي محكم اسلام ناب محمدي هستند.

وي در پايان با تاكيد بر لزوم هوشياري و وحدت بين مسلمانان گفت: امروز نظام جمهوري اسلامي ايران توانسته است بر پله هاي ترقي، در زمينه هاي مختلف علمي دست يابد.

اهداي هدايا و لوح سپاس و همچنين اجراي نمادين مراسم تشييع شهدا از ديگر برنامه ها در اين مراسم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد