فتاحي خبر داد:

دریافت هرگونه وجهی هنگام ثبت نام از دانش آموزان ممنوع و خلاف مقررات است

کد خبر: 292754|18:06 - 1394/03/05
نسخه چاپی
دریافت هرگونه وجهی هنگام ثبت نام از دانش آموزان ممنوع و خلاف مقررات است
مدير آموزش و پرورش پاوه گفت: به جز دریافت حق بیمه و وجه کتاب های درسی دریافت هرگونه وجهی هنگام ثبت نام از دانش آموزان ممنوع و خلاف مقررات است و با متخلفان برخورد خواهد شد

به گزارشهزار ماسوله، مدیر آموزش وپرورش پاوه در حاشيه نشست با مديران مدارس پاوه كه در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد ضمن خیر مقدم وگرامیداشت سوم خرداد روز آزادی خرمشهر ، از یک سال فعالیت مستمر ودلسوزانه مدیران تشکر و تقدير نمود.

سعدي فتاحي با بیان حساسیت ودقت در برگزاری مناسب امتحانات نهایی وداخلی دانش آموزان که مایه یک سال تحصیلی زحمات آموزگاران ودبیران ودانش آموزان است تاکید نمودند.

وي با اشاره به ثبت نام مقاطع مختلف از دانش اموزان در مدارس گفت: ثبت نام از دانش آموزان در مقطع ابتدایی از دوم خرداد آغاز شده و ثبت نام مقاطع متوسطه اول و دوم نیز پس از پایان امتحانات خرداد ماه انجام خواهد شد.

وي ادامه داد: به جز دریافت حق بیمه و وجه کتاب های درسی دریافت هرگونه وجهی هنگام ثبت نام از دانش آموزان ممنوع و خلاف مقررات است و با متخلفان برخورد خواهد شد اما اگر اولیا دانش آموزان بخواهند تحت عنوان مشارکت به مدارس کمک کنند هیچ منعی وجود ندارد.
فتاحی تصریح کرد: در مقطع ابتدایی پیش بینی می شود 9 هزار و 645 دانش آموز در 27 آموزشگاه ثبت نام کنند .

در ادامه اسفندیار فتاحی معاون آموزشی مدیریت،بابائی کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و عمیدی کارشناس حراست در رابطه با ساماندهی نیروهای آموزشی  ، دستورالعملهای ثبت نام دانش آموزان ، تکریم ارباب رجوع و رعایت محدوده جغرافیایی ، ساماندهی نیروی انسانی ،امتحانات خرداد ماه ،صیانت وحفاظت از اموال مدارس وهماهنگی های لازم سخناني را ايراد نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد