فرماندار پاوه: توسعه روستایی در امنیت جامعه موثر است

کد خبر: 292760|18:45 - 1394/03/07
نسخه چاپی
فرماندار پاوه: توسعه روستایی در امنیت جامعه موثر است
فرماندار پاوه توجه جدی به روستاها، رفع مشکلات آنها و توسعه و اشتغال روستایی را مهمترین راهبرد ایجاد و تقویت امنیت در جامعه دانست.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا پرویز ایده پور روز پنجشنبه در شورای اداری بخش باینگان افزود: وضعیت و پیشرفت طرح های عمرانی این بخش مطلوب است.

وی کمبود آب شرب و آب باغات، شبکه های فرسوده آب و فاضلاب، کمبود فضاهای آموزشی بخصوص در شهر بانه وره و لزوم ضرورت آسفالت راه های روستایی را از مهمترین مشکلات باینگان عنوان کرد.

وی اظهار کرد: در راستای رفع این مشکلات مقرر شد اولویت اختصاص اعتبارات سال 94 شهرستان پاوه برای رفع مشکلات آب شرب باینگان و آبرسانی به روستاهای این بخش باشد وهمچنین مقرر شد در کمیته برنامه ریزی در سال جاری اعتبارات مورد نیاز برای رفع سایر مشکلات این بخش در زمینه فضاهای آموزشی و بهسازی و آسفالت راه های روستایی لحاظ شود.

فرماندار پاوه در ادامه گفت: با عنایت به بخشنامه معاونت روستایی ریاست جمهوری در زمینه اشتغال روستایی، مصمم هستیم اولین طرح های اشتغال زایی را در بخش باینگان اجرایی کنیم.

وی افزود: طرح های مورد نظر ما در این بخش با توجه به ظرفیت و پتانسیل های آن در زمینه باغداری، دامداری، صنایع دستی و گردشگری خواهد بود که امیدواریم در مرحله اول با جذب یکصد میلیارد ریال اعتبار چند طرح اشتغالزا را در بخش باینگان اجرا کنیم.

بخش باینگان با جمعیتی بیش از 10هزار نفر در 25 کیلومتری شهر پاوه واقع شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد