دعوت امام جمعه نودشه و دهستان شمشیر به حضور در راهپیمایی روز قدس

کد خبر: 292901|20:43 - 1394/04/16
نسخه چاپی
دعوت امام جمعه نودشه و دهستان شمشیر به حضور در راهپیمایی روز قدس
امام جمعه نودشه و امام جمعه دهستان شمشیر با صدور بیانیه مشترکی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه نودشه و امام جمعه دهستان شمشیر با صدور بیانیه مشترکی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در این بیانیه امام جمعه شهر نودشه در گفتگویی با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: به وجود آمدن جریانات داعش و کشتار مسلمانان در کشورهای همسایه، به سبب کم رنگ نمودن مسئله ظلم به مردم فلسطین بود.

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی افزود: نیاز است که این روز را با هوشیاری بیشتر، که روز فریاد دادخواهی ملت های آزاده و طرفدار صلح و آرمش در حمایت از قدس شریف است، فضای جهان را با حمایت از مردم مظلوم فلسطین پر کند.

وی گفت: حرکت مسلمانان باید در روز قدس با قدم های استوار بنا باشد، تا به جهانیان بفهمانند تا قدس آزاد نشود این حرکت و خیزش همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این حرکت های مردمی، رژیم صهیونیستی را هر روز ضعیف تر می کندگفت: بنابراین لازم است همه مسلمانان ، برای آزادی قدس در راهپیمایی روز جمعه شرکت کنند.

امام جمعه دهستان شمشیر نیز در گفتگویی اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز همدلی با ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و روز حمایت از قدس شریف بوده و مردم همیشه در صحنه پاوه همچون سال های گذشته در ماه میهمانی خدا با حضور حماسی خود همگام با سراسر کشور حمایت خود را از مردم ستمدیده فلسطین اعلام می کنند.

ماموستا ملا امید ولی افزود: امروز دیدگان مردم شاهد ادامه اشغالگری و ظلم علیه آورگان بی دفاع مظلوم غزه و فلسطین هستیم که نشان از ترس صهیونیسم در مقابل مقاومت اسلامی و مردم بی دفاع فلسطین است.

وی ادامه داد: لذا از کلیه مردم همیشه در صحنه پاوه دعوت به عمل می آید تا در راهپیمائی بزرگ روزجهانی قدس شرکت فعال داشته باشند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد