نماز عید سعید فطر در پاوه برگزار شد+تصاوير

سرویس: دین و مذهبکد خبر: 292947|12:03 - 1394/04/27
نسخه چاپی
نماز عید سعید فطر در پاوه برگزار شد+تصاوير
نمازعید سعید فطر با حضور گسترده مردم مومن پاوه و به امامت ماموستا ملا قادر قادري امام جمعه ،در مسجد قباي اين شهر برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، نمازعید سعید فطر با حضور گسترده مردم مومن پاوه و به امامت ماموستا ملا قادر قادري امام جمعه  پاوه و با حضور نماينده مردم پاوه و اورامانات، فرماندار پاوه ، اقشار مختلف مردم و ساير مسئولين در مسجد قباي اين شهر برگزار شد.

امام جمعه پاوه ضمن تبريك حلول ماه شوال وعید بزرگ اسلامی اظهار داشت: فلسفه عيد سعيد فطر بر شادي، خوشحالي و پيروزي ما بر نفس خود پس از گذشت يك ماه بندگي خدا است.

ماموستا ملا قادر قادري افزود: عيد سعيد فطر وسيله اي براي اداي زكات فطر قبل از خواندن نماز عيد با اولویت کمک به فقرا و نیازمندان و سركشي از خانواده هاي ايتام است.

امام جمعه پاوه گفت: حضور مسلمانان در آیین عبادی نماز عید سعيد فطر در کنار شکرگزاری یک ماه بندگی خالصانه به درگاه خداوند،وحدت، انسجام و قدرت نمايي اسلام را نشان می دهد.

وي با بيان اينكه پايبندي و حضور مردم مومن در رمضان امسال ، قابل مقايسه با سالهاي قبل نبود تصريح كرد: پيامبر بزرگوار اسلام همواره به حضور مسلمانان در نمازهاي عيد سعيد فطر و قربان جهت نشان دادن قدرت، وحدت و انسجام مسلمين توصيه نموده است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه امريكا در مسئله هسته اي در كره شمالي نتوانست با صلح و سازش به نتيجه اي مطلوب برسد گفت: امريكا در بحث هسته اي همانند كره شمالي و با تهديدات خود عليه اين مملكت سرنوشت كشورهايي چون سوريه، يمن و عراق را براي ما رقم زده بود، كه حمد لله، ملت شريف ايران و در راس آن ، رهنمود هاي مقام معظم رهبري و دولت محترم و تيم مذاكره كننده ؛ به دنيا نشان دادند كه ما اهل گفتمان و صلح هستيم.

وي با اشاره به مذاكره طولاني با ابرقدرتها ادامه داد: ان شالله در آينده نيز آثار اين توافق و پيروزي در جامعه ، اشتغال و تشكيل خانواده جوانان قابل نمايان باشد و تحقق پيدا بكند.

نماينده مردم پاوه و اورامانات نيز در گفتگويي با خبرنگار ما با بيان اينكه حضور من در پاوه جهت اداي نماز عيد سعيد فطر به سبب احترام خاص به امام جمعه پاوه و مردم اين شهر است اظهار داشت: عيد سعيد فطر را خدمت تمامي مسلمانان جهان، مردم ايران و مردم مومن و شريف اوارمانات تبريك عرض مي نمائيم.

دكتر نعمت الله منوچهري ضمن تشكر از امام جمعه پاوه افزود: اورامانات و به خصوص روحانيون منطقه اورامانات و بالاخص ماموستا ملا قادر قادري ستوني براي حفظ دين اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي در اين منطقه است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد