مراسم توديع و معارفه رئيس دادگستري و دادستان پاوه برگزار شد+تصاوير

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 292975|19:29 - 1394/04/31
نسخه چاپی
مراسم توديع و معارفه رئيس دادگستري و دادستان پاوه برگزار شد+تصاوير
مراسم توديع و معارفه رئيس دادگستري و دادستان پاوه امروز با حضور امام جمعه پاوه ، رئيس كل دادگستري استان، دادستان كل استان ، فرماندار پاوه و ساير مسئولين اداري در سالن ارشاد اسلامي پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، مراسم توديع و معارفه رئيس دادگستري و دادستان پاوه امروز با حضور امام جمعه پاوه ، رئيس كل دادگستري استان، دادستان كل استان ، فرماندار پاوه و ساير مسئولين اداري در سالن ارشاد اسلامي پاوه برگزار شد.

در اين مراسم امام جمعه پاوه ضمن تقدير و تشكر از رئيس دادگستري و دادستان پاوه و با اشاره به آيه اي از قرآن كريم اظهار داشت: همواره مرز هر كشور اولين نقطه اي است كه در آغاز جنگها متضرر شده و در پايان صلح نيز آخرين نقطه اي هستند كه تجهيزات و سربازان دشمن از آن عبور خواهند كرد.

ماموستا ملا قادر قادري افزود: وجود امنيت ، بهترين زندگي براي هر فرد است و عدالت در اجتماع نيز قوي ترين نظام براي حاكميت است.

وي با اشاره به بيش از 80 كيلومتر مرز مشترك با عراق در اين منطقه گفت: حمد لله امروز ما در مملكت و در شهرستان پاوه از امنيت خاص جغرافيايي و فيزيكي برخوردار هستيم و اين ممكن نبوده است الا با هماهنگي بزرگان، علما ، روحانيون و نيورهاي نظامي .

امام جمعه پاوه با بيان اينكه تشكيلات شيطاني داعش ، در طول شبانه روز مشغول به تزريق افكار غلط در مناطق اهل سنت هستند گفت: داعش ، تنها جنبه نظامي نداشته، بلكه جنبه فرهنگي آن بسيار خطرناك تر است كه متاسفانه دولت ما در امر فرهنگي مديريت واحدي را در پيش نگرفته است.

ماموستا ملا قادر قادري در بخش ديگري از سخنان خود تصريح كرد: اين مراسم توديع و خداحافظي از رئيس دادگستري پاوه كه فردي منظم، متدين، متواضع آرام و قانون مند و همچنين از دادستان شهرستان پاوه است كه تقدير و تشكر خود را از انها اعلام مي داريم.

وي افزود: آرزوي توفيق و عرض تبريك را نيز براي صادق تاري وردي به عنوان رئيس دادگستري پاوه و آقاي شريفي نيز به عنوان دادستان پاوه داريم.

رئيس كل دادگستري استان كرمانشاه نيز در اين مراسم با اشاره به آيه اي از قرآن كريم و با بيان اينكه قاضي بايد هرچه بيشتر خود را با قران مانوس كند اظهار داشت: محور قضاوت حق است و عدالت، و آن چه كه معيار اظهار نظر قضات است، احقاق حق و جراي عدالت است .

عدالتخواه افزود: دستگاه قضايي اولويت هاي كاري مهمي را براي اجراي حق و عدالت ، در مسير خود انتخاب و ابلاغ نموده است.

وي گفت: بحث پيشگيري از وقوع جرم در ابعاد اجرايي و قضايي، يكي از اولويت هاي مهم دستگاه قضايي است كه مورد عنايت مقام معظم رهبري (مدظله العالي) نيز قرار گرفته است.

وي با بيان اينكه متاسفانه در شهر پاكي چون پاوه آمار طلاق روبه ازدياد است افزود: فرهنگ سازی برای نهادینه کردن ازدواج آسان در جامعه امری لازم و ضروری است و لذا خانواده ها باید در مسأله ازدواج از سخت گیری و مهریه های سنگین بپرهیزند و خانواده ها، فرزندان را به ازدواج آسان تشویق و مقدمات آن را برای جوانان فراهم کنند.

وي در ادامه از زحمات آقايان نظري و صمدي تقدير و تشكر نمود و ضمن معرفي صادق تاري وردي به عنوان رئيس دادگستري پاوه و آقاي شريفي به عنوان دادستان پاوه توصيه نمود كه درب اتاق آنها جهت تعامل آسان مردم با آنها همواره باز باشد.

فرماندار شهرستان پاوه نيز در اين مراسم اظهار داشت: دادگستري شهرستان پاوه بي حاشيه ترين دادگستري در سطح استان است كه با رجوع به تاريخ پاوه و با كمترين آمار پرونده در آن ، نمي تواند شهر ناامني محسوب شود.

پرويز ايده پور افزود: بيشترين امنيت موجود در شهرستان مربوط به گذشته پربار ديانت و معنويت و حاصل فعاليت هاي قضاتي است كه زحمت كشيده اند.

وي ادامه داد: همچنين اين امنيت مربوط به حضور روحانيون اين منطقه خصوصا ماموستا ملا قادر قادري كه در دادگستري پاوه تركيب استثنايي را ايجاد كرده و عزيزاني است كه شبانه روز در مسائل داخلي، تحمل زحمات بسياري شده و در لباس نظامي و انتظامي حضور داشته اند.

وي گفت: از جناب آقاي نظري و صمدي تقدير و تشكر را داريم كه با افتخار شهر ما را ترك مي كنند و آرزوي توفيق را براي آقاي تاري وردي و شريفي دارم.

در ادامه نظري و صمدي در این مراسم نیز طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات امام جمعه پاوه، فرماندار، رئيس دادگستري استان كرمانشاه ، دادستان استان كرمانشاه و یکایک کارکنان اداره ، به برخی از اهم اقدامات انجام شده در طول دوران مسئولیت خود در اداره اشاره كردند.

در پایان این مراسم نيز حکم انتصاب رئيس دادگستري شهرستان پاوه به دكتر صادق تاري وردي و دادستان پاوه به شريفي اعطاء و با اهدای لوح تقدیر از تلاش های آقايان نظري و صمدي تشکر و قدردانی شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد