سرهنگ نورعلي عبدي:

پرونده هشت سال دفاع مقدس با عمليات غرور آفرين مرصاد بسته شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 292990|23:10 - 1394/05/05
نسخه چاپی
پرونده هشت سال دفاع مقدس با عمليات غرور آفرين مرصاد بسته شد
فرمانده سپاه ناحيه پاوه با بيان اينكه نقش مردم کرمانشاه در طول دوران جنگ تحمیلی بي بديل بوده است گفت: این استان در طول مدت جنگ بیش از هزار بار بمباران شد و آخرین عملیات نیز در این استان صورت گرفت.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحيه پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما با تبريك سالروز عمليات مرصاد اظهار داشت:عملیات مرصاد توسط رژیم بعثی عراق با همپيمانانش ، در سال 1367 علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

سرهنگ نورعلي عبدي افزود: در عمليات مرصاد كه در تاريخ5 مرداد ماه 1367 آغاز شد ، با فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی و رزمندگان در چندين محور وارد عمل شدند و نیروهای ضد انقلاب را تا پشت نوار مرزی عقب راندند.

وي گفت: پس از قبول قطعنامه توسط ایران و در شرایطی که نیروهای عراقی با زیر پا گذاشتن توافقات ۵۹۸ ، دشمن مجددابا این تفکر که رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی خسته شده‌اندبه مناطقي از ايران حمله کردند.

وي ادامه داد: در استان كرمانشاه ملت غيور و رزمنده ، در مقابل اين حملات جديد از طرف نيروهاي بعثي عراق ،توانست در منطقه مرصاد دشمن را زمین‌گیر کند.

فرمانده سپاه ناحيه پاوه گفت: در پي عمليات موفق مرصاد در استان كرمانشاه، بيش از 5 هزار منافق نابود و بيش از هزار نفر نيز اسير و متواري شدند.

سرهنگ عبدي با بيان اينكهنقش مردم کرمانشاهدر طول دوران جنگ تحمیلی بي بديل بوده است تصريح كرد: این استان در طول مدت جنگ بیش از هزار بار بمباران شد و آخرین عملیات نیز در این استان صورت گرفت.

وي در پايان با بيان اينكه منافقان ، همواره سعی داشته اند كه به كشور ما ضربه وارد نمايند گفت:پرونده هشت سال دفاع مقدس با عمليات غرور آفرين مرصاد و با شكست منافقان در اين عمليات بسته شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد