برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی بانوان شهرستان پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 292997|22:45 - 1394/05/08
نسخه چاپی
برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی بانوان شهرستان پاوه
به منظور شناسایی و انتخاب نفرات برتر جهت مسابقات والیبال قهرمانی روستاییان استان یکدوره مسابقه والیبال بانوان با حضور شش تیم و در قالب دو گروه سه تیمی از روز جمعه مورخ ۲/۵/۹۴در محل سالن شمشیر آغاز گردید.

به گزارشهزار ماسوله، به منظور شناسایی و انتخاب نفرات برتر جهت مسابقات والیبال قهرمانی روستاییان استان یکدوره مسابقه والیبال بانوان با حضور شش تیم و در قالب دو گروه سه تیمی از روز جمعه مورخ ۲/۵/۹۴در محل سالن شمشیر آغاز گردید.

در پایان مرحله گروهی این مسابقات تیمهای نوجوانان و هورامان به دیدار نهایی راه یافتند و تیمهای شمشیر و هجیج به مسابقه رده بندی راه یافتند.
در روز پایانی این مسابقات و امروز در محل سالن تربیت تیم هجیج با نتیجه ۲بر ۱بر تیم شمشیر غلبه نمود و سوم شد و در مسابقه فینال نیز تیم هورامان با نتیجه دو بر یک بر تیم نوجوانان غلبه نمود و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.
شایان ذکر است تیم منتخب شهرستان در مسابقات والیبال قهرمانی روستاییان استان که به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.
همچنین بعد از برگزاری مسابقات دوومیدانی انتخابی خانمهاسرشین علی محمدیدر دو ۶۰متر وانیس مقصودیدر پرتاپ وزنه نماینده شهرستان در مسابقات روستاییان استانی خواهند بود.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد