فرماندار پاوه:برنامه ریزی مهمترین راهبرد در ارتقای آموزش و پرورش است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293044|21:21 - 1394/05/22
نسخه چاپی
فرماندار پاوه:برنامه ریزی مهمترین راهبرد در ارتقای آموزش و پرورش است
اولین نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی با حضور فرماندار ، مسئول دفتر امام جمعه پاوه و رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان پاوه و دیگراعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید .

به گزارشهزار ماسوله، فرماندار پاوه در اين نشست ضمن تقدير و تشکر از مدیریت آموزش وپرورش و سواد آموزی شهرستان پاوه ، کسب رتبه اول با سوادی در سطح  استان و 17 رتبه زیر یک هزار توسط دانش آموزان پاوه در كنكور امسال و همچنين برگزیده شدن مدیر آموزش و پرورش پاوه در اجلاس مدیران را مرهون تلاش مدیران، معلمان و همراهی اولیاء دانش آموزان دانست واین موفقیت را به آنان تبریک گفت .

پرويز ايده پور افزود: رشد سریع تکنولوژی و استفاده روز افزون از وسایل ارتباط جمعی و عضویت در شبکه های اجتماعی در دنیای امروز بیسوادن را زمین گیر کرد و عرصه را برای بیسوادان تنگ تر نمود امید وارم این موضوع باعث جذب بیسوادان و باسوادی آنان گردد.

در ادامه سعدي فتاحي مدير آموزش و پرورش پاوه نيز در خصوص اهمیت سواد آموزی و اجرای طرح آموزش اولیای بیسواد دانش آموزان در سال 93 و 94 مطالبی بیان داشت و از اعضای شورای پشتیبانی سواد آموزی خواست همکار وهمیار سواد اموزی و آموزش وپرورش شهرستان برای مبارزه با جهل وبیسوادی باشند .

در ادامه زمردی کار شناس مسئول سواد آموزی گزارشی از فعالیت سواد اموزی در سال 93و حجم فعالیت سال 94 ارائه داد و مصوبات هیات محترم دولت در خصوص تشویقات و الزامات سواد آموزی را تشریح نمود .و از اعضای شورای پشتیبانی سواد آموزی درخواست نمود در جذب  بیسوادان به کلاسهای سواد اموزی مجموعه سواد اموزی را یاری نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد