ستار سهرابي مطرح كرد:

افزایش قیمت گوشت گوساله در پاوه بر خلاف نرخ اعلامي اتحاديه است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293056|21:38 - 1394/05/25
نسخه چاپی
افزایش قیمت گوشت گوساله در پاوه بر خلاف نرخ اعلامي اتحاديه است
رئيس اتحاديه قصابان و مرغ فروشان شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما ، افزايش قیمت گوشت گوساله در پاوه را بر خلاف نرخ اعلامي اتحاديه خواند.

به گزارشهزار ماسوله، رئيس اتحاديه قصابان و مرغ فروشان شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما ، افزايش قیمت گوشت گوساله در پاوه را بر خلاف نرخ اعلامي اتحاديه خواند.

ستار سهرابي با اشاره به عدم وجود يك پرورابندي دام در شهرستان پاوه افزود: علاوه بر آنكه احشام، در سطح شهرستان پاوه نسبت به ديگر شهرهاي استان به مراتب از تعداد راس كمتري برخوردار است عمده تامين گوشت قرمز مورد نياز را از سطح استان تامين مي نمائيم.

وي گفت: در طي چند مدت اخير بدليل آنكه گوساله در سطح شهرستان پاوه وجود نداشت و درخواست از پرواربندي هاي سطح استان نيز با مشكلاتي همراه بود، موجب افزايش قيمت گوشت گوساله توسط عده اي در پاوه شد.

وي ادامه داد: همين امر منجر به تامين گوشت گوساله در كنار جاده هاي اطراف شهرستان پاوه كه مسائل بهداشتي را رعايت نمي كنند ، توسط اغذيه فروشان و رستوران ها شد .

وي ادامه داد: در پي آن عده اي از قصابان بدون اعلام نرخ اتحاديه، اقدام به افزايش قيمت گوشت گوساله از 28 هزار تومان تا سقف 35 هزارتومان كردند.

وي در پايان خواستار پيگيري موضوع توسط مسئولين شد و گفت: با توجه به نرخ ابلاغي اتحاديه و عدم تغيير قيمت آن از سال 92 تا به امروز ، هر گونه افزايش قيمت توسط قصابان پاوه بر خلاف نرخ اعلامي اتحاديه است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد