برپایی کاروان سلامت و ارائه خدمات بهداشتی درمانی ،به روستاهای محروم پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293107|20:06 - 1394/06/06
نسخه چاپی
برپایی کاروان سلامت و ارائه خدمات بهداشتی درمانی ،به روستاهای محروم پاوه
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه در گفتگويي اظهار كرد: خدمات بهداشتی، درمانی تخصصی، به روستاهای محروم بخش باینگان این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ارائه شد.

به گزارشهزار ماسوله، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما ضمن تقدير و تشكر از حمايت هاي امام جمعه محترم شهر پاوه و فرماندار پاوه در اين ايام اظهار كرد: در راستاي كمك به روستاهاي مناطق محروم ، تعدادي از پزشكان متخصص در اين زمينه آمادگي خود را جهت ارائه خدمات اعلام كردند.

دكتر جهانبخش ولدبيگي افزود: در اين طرح پزشکان متخصص قلب وعروق، جراحی عمومی، داخلی، دندانپزشکی و پزشكان عمومی جهت ارائه خدمات بهداشتي و درماني به بیماران حضور پيدا كردند.

وي گفت: بر اين اساس خدمات بهداشتی، درمانی تخصصی رايگان به روستاهای محروم بخش باینگان از جمله روستاي ميرعبدلي به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اين خدمات ارائه شد.

وي ادامه داد: خدمات دندان پزشكي ، كارهاي چكاب بيماران ، تزریقات و پانسمان، تست فشار خون و قند خون بصورت رایگان به بيماران از جمله خدماتي است كه در اين كاروان يك روزه انجام شدند.

ولدبيگي در پايان با بيان اينكه پيش بيني مي شود كه 2500 نفر از اهالي اين روستا ها در اين مكان مورد معاينه قرار بگيرند گفت: در نظر داریم برپایی درمانگاه تخصصی را بصورت منطقه ای هر سه ماه یکبار در بخشها و روستاهای دیگر شهرستان پاوه اجرا کنیم.

بخشدار باينگان نيز در اين باره اظهار كرد: این طرح به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در هشت نقطه روستایی و یک نقطه شهری بخش باینگان اجرا شد .

اردلان حاتمي افزود: اين طرح جمعیتی بالغ بر 9 هزار نفر را تحت پوشش قرار داده است.

اردلان حاتمی از زحمات و خدمات سرپرست و کارکنان زحمت کش شبکه بهداشت و درمان و پزشکان عمومی و متخصص این شبکه که با میل و رغبت و فقط به انگیزه خدمت در این کار خیر و خداپسندانه شرکت کردند وهمچنین رییس، کارکنان و امدادگران پرتلاش جمعیت هلال احمر نیز در این درمانگاه قدردانی کرد.

وي در پايان گفت: امدواريم با انجام اين طرح، مشكلات بهداشتي و درماني ساكنين اين روستاها مرتفع گردد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد