تجلیل از زبان آموزان زبانسرای سپیدار شهرستان پاوه

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293249|01:00 - 1394/07/10
نسخه چاپی
تجلیل از زبان آموزان زبانسرای سپیدار شهرستان پاوه
از زبان آموزان زبان سرای سپیدار شهرستان پاوه ، طی مراسمی تجلیل به عمل آمد.

به گزارشهزار ماسوله، به مناسبت ارج نهادن به تلاش و کوشش زبان آموزان زبانسرای سپیدار شهرستان پاوه ، عصر امروز مراسمی در تجلیل از آنها در سالن ارشاد اسلامی با حضور والدین زبان آموزان برگزار شد.

مدیر آموزشگاه سپیدار پاوه در این مراسم اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم تشویق زبان آموزان به ادامه آموزش و یادگیری زبان و ارج نهادن به زحماتی است که در زمینه آموزش زبان متحمل شده اند.

امیره صالحی افزود: فراگیری زبان انگلیسی برای زبان آموزان و بچه های این منطقه با توجه به وجود استعدادهای بالقوه آنان کار دشواری نیست.

وی گفت: با توجه به توانمند بودن عده ی کثیری از زبان پژوهان عزیز و رشد قابل توجهی که داشته اند و با رای کارکنان و برای تشویق و ترغیب این عزیزان بر آن شدیم تا طی مراسمی هر چند ساده و کوچک از این عزیزان تجلیل به عمل آید.

وی فراگیری زبان‌ انگلیسی را از سوی زبان آموزان و دانش آموزان این منطقه ضروری دانست و بر لزوم یادگیری این زبان تأکید کرد.

وی در پایان گفت: زبانسرای سپیدار پاوه در سال 87 زیر نظر سازمان آموزش و پرورش و با همکاری زبانسرای فکوریان در کرمانشاه راه اندازی شد که با برخورداری از کادری جوان و مجرب و امکانات آموزشی طی نزدیک به 8 سال خدمات ارزنده ای در زمینه آموزش زبان انگلیسی ارائه داده است.

سرود زبان آموزان این زبانسرا به زبان انگلیسی و مناظره بین 18 نفر از دانش پژوهان درباره موضوعای چون زبان انگلیسی، مشکلات موجود در شهرستان پاوه و اشتغال جوانان به زبان انگلیسی با استادی یاسر اسکات در جمع حاضرین ، نمود ارائه فعالیت مطلوب این زبانسرا را برای دانش پژوهان به خوبی آشکار ساخته بود.

این آموزشگاه با ارائه آموزش های مناسب و حرفه ای در یادگیری زبان آموزان این شهرستان، گام موثری را در طول این سالها برداشته است و اکنون نیز جهت ترغیب دانش پژهان برای اولین بار در پاوه به برگزاری مراسمی جهت تجلیل از آنان که با استقبال باشکوه مردم همراه بود، برگزار کرد.

آموزش های ارائه شده به این زبان آموزان توسط استادانی همچون آقایان عبدالهی و اسکات و خانم هایی چون زبان گهر، احمدی، خالدیان، قادریان در کلاس های متعدد ارائه شده است.

در پایان این مراسم نیز با اهدای هدایایی از این دانش پژوهان تجلیل به عمل آمد.

اهدای هدیه زبان آموز هورام حبیبی به استاد خود یاسر اسکات از موارد قابل توجهی بود که تقدیر از زحمات مربیان را جامه عمل پوشاند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد