صدور پروانه رسمي سايت خبري تحليلي هزارماسوله از وزارت ارشاد

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293255|22:37 - 1394/07/12
نسخه چاپی
صدور پروانه رسمي سايت خبري تحليلي هزارماسوله از وزارت ارشاد
پروانه رسمي سايت خبري تحليلي هزارماسوله از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي صادر گرديد.

به گزارشهزار ماسوله، در راستای ارتقای جایگاه رسانه ها و پایگاه های اطلاع رسانی و همچنین تایید روند و نقش سایت های اطلاع رسانی، در پي تاييد فعاليت نشريات و رسانه هاي داخلي كشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوز فعاليتپايگاه خبري تحليلي هزارماسولهرا صادر كرد.

متقاضيان داراي نشريات و پايگاههاي خبري در صورت ادامه فعاليت خود بايد درخواست خود را از طريق مراجعه به پايگاه وزارت ارشاد و ثبت پاگاه خبري و تكميل مدارك مربوطه ارسال نمايند تا نسبت به صدور مجوز فعالیت آن ها از جانب وزارت ارشاد اقدام شود.

سايت خبري تحليلي هزارماسوله در مهرماه سال گذشته به اين ثبت نام اقدام و فعاليت اين سايت در بهمن ماه سال 93 از جانب وزارت ارشاد تاييد و پروانه فعاليت اين سايت صادر گرديد كه بنا به دلايلي دريافت مجوز اين سايت تا سال جاري به طول انجاميد.

سايت خبري تحليلي هزارماسوله در فروردين ماه سال 1392 در راستاي اطلاع رساني به عموم مردم و شهروندان از وقابع اجتماعي و فرهنگي روز در شهرستان پاوه و كشور فعاليت خود را آغاز و پس از گذشت 30 ماه همچنان در كنار مردم و با حمايت هاي آنان به كار خود ادامه مي دهد.

اين رسانه بي طرف صرفا اخبار و رويدادهاي موثق، را بازنشر داده و به عنوان پل ارتباطي درخواست هاي مردم را به سمع و بصر مسئولين و پاسخ مسئولين را نيز به مردم خواهد رساند.

سعي و تلاش مدير مسئول سايت خبري تحليلي هزارماسوله پاوه بر اين است كه با کیفیت بیشتری به نقش و رسالت خود در جهت بيان مشكلات مردم عمل کند.

گفتني است بنا بر گزارشات رسيده به اين پايگاه خبري، سايت خبري تحليلي سلام پاوه در شهرستان پاوه نيز موفق به دريافت پروانه كسب شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد