امام جمعه پاوه:

سریالهای شبکه های ماهواره ای منجر به از هم پاشیدن خانواده ها می شود

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293523|01:33 - 1394/08/21
نسخه چاپی
سریالهای شبکه های ماهواره ای منجر به از هم پاشیدن خانواده ها می شود
امام جمعه پاوه گفت: متاسفانه 84 درصد خانواده های ما ، در هر هفته 12 ساعت سریالهای شبکه های ماهواره ای همچون جم تی وی را نگاه می کنند که همین امر منجر به از هم پاشیده شدن بنیان خانواده ها شده است.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در مراسم یادواره شهدای کارمندی شهرستان پاوه اظهار داشت: امروزه بیش از پیش  ، چگونگی برخورد ما با مسائل فرهنگی و تهدیدات اجتماعی در جامعه ضرورت دارد.

ماموستا ملا قادر قادری ضمن تاکید بر کار فرهنگی در جامعه و خطاب به مسئولین افزود: تنها به ارائه گزارشی از وضعیت موجود نباید بسنده کنیم بلکه جامعه ما نیاز به کار و تلاش در زمینه های فرهنگی دارد.

وی گفت: خروجی و نتیجه هر کار فرهنگی ما باید منجر به نمود پیدا کردن آن در جامعه شود.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه در کارهای فرهنگی ضعیف عمل کرده ایم گفت: اگر کارهای فرهنگی و عقیده ای را انجام ندهیم ، هر روز نرخ طلاق در شهرستان ما بدلیل ضعف عقیده روبه افزایش خواهد رفت.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و با اشاره به فرموده ای از پیامبر بزرگوار اسلام تصریح کرد: ما باید زحمات کسانی را که روزی رنج و زحمت وافر کشیده اند اجر بنهیم.

امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متاسفانه 84 درصد خانواده های ما ، در هر هفته 12 ساعت سریالهای شبکه های ماهواره ای همچون جم تی وی را نگاه می کنند که همین امر منجر به از هم پاشیده شدن بنیان خانواده ها شده است.

ماموستا ملا قادر قادری در پایان با بیان اینکه مسئله تندوری از مسائلی است که به آرامی در حال حرکت و این شهرستان را تهدید می کند گفت: جنگ جمهوری اسلامی ایران در آینده در مساجد است که ما باید هوشیار باشیم زیرا که هجمات فرهنگی به حدی سنگین است که عقلانیت و خرد مردم را هم زیر سوال برده است.

اجرای گروه دف نوازی و تجلیل از دو خانواده  شهید پیرانویسه و شهید عبدالله زاده از دیگر برنامه هایی بود که در این مراسم انجام شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد