پرویز ایده پور:

همکاری و همراهی مسئولین در سرعت بخشی به امر خدمات‌رسانی از ضروریات است

سرویس: سیاسیکد خبر: 293544|23:23 - 1394/08/25
نسخه چاپی
همکاری و همراهی مسئولین در سرعت بخشی به امر خدمات‌رسانی از ضروریات است
پرویز ایده پور گفت: با توجه به بارش های اخیر باران در شهرستان و رفع نقاط حادثه خیز، همکاری و همراهی مسئولین در سرعت بخشی به امر خدمات‌رسانی از ضروریات است.

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه پاوه در جلسه شورای روسای ادارات که در سالن جلسات فرمانداری پاوه برگزار شد اظهار داشت: تاریخ بسیج یادآور خاطره شهامت و شجاعت و جوانمردی کسانی است که شهامت آنان با فرمان تاریخی حضرت امام راحل (ره) در پنجم اذر ماه 1358 تبلور یافت.

ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی و با بیان اینکه دائر نمودن هر مکتبی درب یک زندان را می یندد گفت: امروز فضای مجازی و دسترسی سریع به مطالب باعث شده است که کتاب و کتاب خوانی مظلوم واقع شود.

وی با تاکید بر لزوم وجود کتاب در منازل گفت: توقع از افتتاح نمایشگاه کتاب نیز استفاده از کتاب و مطالعه کتاب است که قطعا هم برای خانواده ها و جوانان خیر و هم نشانه پیشرفت آن جامعه است.

امام جمعه پاوه در بخش دیگری از سخنان خود عملیات داعش را از نظر جهانی به ضرر اسلام خواند و گفت: همه اقدامات و عملیات انفجاری داعش در یک ماه اخیر، که منجر به کشته شدن بسیاری از مردم شد ؛ برای همه ما متاثر و متاسف و از نظر ما هم محکوم است.

ماموستا ملا قادر قادری با اشاره به اقدامات فرانسه بر علیه نظام جمهوری اسلامی افزود: در چند روز اخیر میلیون ها واژه و کلمه در سرتاسر دنیا بخاطر مسئله فرانسه انتشار شده است که انچه زیاد ما را نگران می کرد انتشار و جایگزین کردن آرم های فرانسه بر فرهنگ خود توسط نسل جوان ما است.

وی با اشاره به عدم وجود امنیت در کشورهای غربی افزود: مشکلات ما شاید مشکلات اقتصادی و بیکاری باشد اما مهم ترین مسئله ما مسئله امنیت است که در کشور وجود دارد.

وی در پایان افزود:همه ما باید، نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی در جهت برقراری امنیت باشیم که در غیر این صورت قطعا متضرر خواهیم شد.

 

فرماندار پاوه نیز در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام بزرگداشت هفته بسیج اظهار داشت: حفظ انسجام و ایجاد توانایی و آمادگی لازم در نیروهای بسیج جهت مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان همواره از خصایص بسیجان بوده است.

پرویز ایده پور گفت:با توجه به بارش های اخیر باران در شهرستان و رفع نقاط حادثه خیز، همکاری و همراهی مسئولین در سرعت بخشی به امر خدمات‌رسانی از ضروریات است.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی ضمن انجام مأموریت ذاتی خود و رصد امکانات موجود در حال آماده‌باش باشند تا در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به مقابله با آن اقدام شود.

وی اعتبارات شهرستان پاوه را در سال جاری 32 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تلاش ما شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز شهرستان جهت کاهش میزان خسارات وارده ناشی از بارندگی ها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه نیز به برنامه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان اشاره کرد و خواستار همکاری و مساعدت تمام ادارات و ارگانهای شهرستان با سپاه در اجرای این برنامه ها شد.

سرهنگ سعید بهشتی راد مهمترین برنامه های این هفته را برگزاری کنگره شعر مقاومت با حضور چهار استان، پیاده روی بزرگ خانوادگی، نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس شهرستان، گردهمایی بزرگ بسیجیان، یادواره شهدا و چندین برنامه فرهنگی، سیاسی و هنری دیگر اعلام کرد.

خانم رستم پور کارشناس در مسائل انتخابات و یوسفی شهردار بانه وره از دیگر کسانی بودند که در این جلسه به ایراد سخنانی پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد