برای چندمین بار در یکسال اخیر؛

اصلاح طلبها در دفتر کارگزاران با مشت و پرتاب اشیاء به جان هم افتادند/ ضرورت عدم تأیید صلاحیت قاطع افراطیون برای حفط آبروی کرمانشاه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293552|11:03 - 1394/08/27
نسخه چاپی
اصلاح طلبها در دفتر کارگزاران با مشت و پرتاب اشیاء به جان هم افتادند/ ضرورت عدم تأیید صلاحیت قاطع افراطیون برای حفط آبروی کرمانشاه
جلسه شورای نصفه موسوم به هماهنگی اصلاح طلبان کرمانشاه با محوریت کارگزاران نیز به مشت و لگد کشیده شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، شورای موسوم به هماهنگی اصلاحات کرمانشاه که بعد از طمع سراسری حزب کارگزاران به سیطره بر اصلاح طلبان، تکه تکه شده است، به مشت و لگد کشیده شد.

شبکه اطلاع رسانی مرصاد که اتفاقات کم نظیر شورای هماهنگی اصلاح طلبان را در قالب اخباری با عنوان عطریانفر نقشه کارگزاران را برای رسیدن به پدرخواندگی اصلاحات لو داد ،  لیست کارگزاران اختلاف را کلید زد، سزارین ورژن سوم شورای هماهنگی اصلاحات برای بقاء سیاسی و "گرز" کارگزاران شورای هماهنگی اصلاحات کرمانشاه را دو پاره کرد برای افکار عمومی منتشر کرده است.

 

در آخرین نسخه کمدی جلسات احزاب اصلاح طلب که در دفتر حزب کارگزاران برگزار شد، برخی از دبیران احزاب اخراج شده از سورای موسوم به هماهنگی اصلاحات برای حل فصل اختلاف ها حضور پیدا کرده بودند که کار به ضد و خورد کشید.

 

در این میان بعد از درگیری های لفظی دبیر یکی از احزاب اصلاح طلب با گروه جامعه دانش آموختگان و دانشگاهیان اصلاح طلب موسوم به جاداک، دبیر مجمع اسلامی کارمندان با یکی از همراهان جاداکی ها درگیر شده و کار به مشت و لگد می کشد.

 

همچنین شنیده ها حاکی است هرچه حزب کارگزاران در کارزارهای مختلف بی اثر ظاهر شده است در این مجادله، وسایل دفتر حزب کارگزان از جمله، گوشی موبایل، در قند دان و ... به کار آمده و به جای مهمات سرد برای پرتاپ توسط احزاب اصلاح طلب به سوی یک دیگر به کار گرفته شده است.

 

این اولین باری نیست که اصلاح طلبان در یک سال اخیر در جلسات سیاسی خود با مشت و لگد به جان هم می افتند. جلسه شورای مشورتی رئیس دولت اصلاحات در کرمانشاه نیز به مشت و لگد و پلیس 110 کشیده شد که شرح آن حادثه را نیز دراینجامی توانید بخوانید.

 

جالب اینجاست که برخی از اعضای حزب کارگزاران نیز در مسئولیت هایی مثل فرمانداری برخی از شهرستان های استان با مشت و لگد از اربابا رجوع تا پلیس را کتک زده اند.

 

نکته قابل توجه تر اینکه این اصلاح طلبها هستند که در اوج افراطی گری و درگیری های فیزیکی که شباهتی با فرهنگ و تمدن اولیه بشری ندارد به جان هم می افتند برخی از جریان های پیشرو سیاسی در کشور و منطقه را به افراطی گری متهم می کنند.

 

به نظر می رسد بهترین راه جلوگیری از آسیب رساندن این احزاب به کشور ممانعت از تأیید صلاحیت کاندیداهای آنها در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد چرا که بدون تردید اقدامات غیر انسانی از قبیل مشت و لگد و هفت تیر کشی در صحن علنی مجلس کاملا قابل پیش بینی خواهد بود.

 

حزب کارگزاران سازندگی کرمانشاه که این درگیری در دفتر حزبی آنها روی داده است در کرمانشاه به دلیل وقایعی از این دست به "کار گرز اران" شهرت یافته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد