همایش پیاده روی خانوادگی در پاوه برگزار شد

سرویس: ورزشیکد خبر: 293558|16:05 - 1394/08/29
نسخه چاپی
همایش پیاده روی خانوادگی در پاوه برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با همت سپاه ناحیه پاوه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه در پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با همت سپاه ناحیه پاوه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی روز جمعه در پاوه برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه پاوه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی نهادها در برگزاری این مراسم و خیر مقدم به ورزش دوستان پاوه اظهار داشت: همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد که با استقبال خوبی از سوی مردم ورزش دوست مواجه شد.

سرهنگ بهشتی راد هدف از برگزاری این همایش را افزایش نشاط و شادابی درجامعه ذکر کرد و افزود: نیروی بسیج در تمامی عرصه های مختلف کشور به ویژه در بخش سلامت جامعه نیز حضور دارد.

 

فرماندار شهرستان پاوه نیز در این مراسم اظهار داشت: ان شاالله برگزاری این مراسم ، شادی و نشاط را برای خانواده های ما به ارمغان آورده باشد.

پرویز ایده پور با بیان اینکه این همایش همزمان با سراسر کشور برگزار شده است افزود: همه ما نیاز به این داریم که روزی را به عنوان روز ورزش انتخاب و اگر بتوانیم زندگی را با آن عجین کنیم سلامتی را برای خود تضمین کرده ایم.

وی ورزش را یک بیمه همگانی خواند و گفت: بسیار مایه خرسندی است که خانواده ها و ورزش دوستان در این روز حضور دارند.

در پایان این همایش نیز به قید قرعه جوایزی به تعدادی از شرکت کنندگان اهدا شد.

در این همایش که صبح امروز برگزار شد، اقشار مختلف مردم پاوه به همراه خانواده های خود، مسیر میدان شهدا تا پارک شهید کاظمی(کویمکال) را بصورت پیاده طی کردند.

نمایش هنرهای رزمی توسط کونگ فو کاران در این همایش از دیگر برنامه هایی بود که اجرا گردید.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد