قبل از خطبه های نماز جمعه:

فرمانده سپاه پاوه: بسیج یک نهاد انقلاب است که از توده مردم تشکیل شده است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293560|17:07 - 1394/08/29
نسخه چاپی
فرمانده سپاه پاوه: بسیج یک نهاد انقلاب است که از توده مردم تشکیل شده است
فرمانده سپاه ناحیه پاوه در قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه بسیج یك نهاد انقلاب است كه از توده مردم و آحاد جامعه تشكیل شده است افزود: ضرورت استمرار همین حركت مردمی بود كه دستور تشكیل بسیج ، پس از پیروزی انقلاب و تشكیل شورای انقلاب صادرشد.

به گزارشهزار ماسوله، فرمانده سپاه ناحیه پاوه به مناسبت آغاز هفته بسیج قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: حركت توده ها و حضور نیروهای مردمی در حین انقلاب، بسیار چشمگیر بود كه انقلاب اسلامی، همان انقلاب مردم و ملت مسلمان بشمار می رود.

سرهنگ بهشتی راد با بیان اینکه بسیج یك نهاد انقلاب است كه از توده مردم و آحاد جامعه تشكیل شده است افزود: ضرورت استمرار همین حركت مردمی بود كه دستور تشكیل بسیج ، پس از پیروزی انقلاب و تشكیل شورای انقلاب صادرشد.

وی با اشاره به عملیات های غرور آفرینی همچون فتح خرمشهر و عملیات والفجر 8 توسط بیسجیان مردمی گفت: در ابتدا کارکرد بسیج به صورت نظامی و دفاعی بود ولی تا پس از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، رویکرد نوین بسیج با حضور همه جانبه در جهت حفاظت از انقلاب ادامه یافت.

وی تصریح کرد: بسیج بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس با رویکرد نوینی در سازندگی روبرو شد که با کارکردهای مطلوب به برنامه های موفقی دست یافت.

سرهنگ بهشتی راد با بیان اینکه دشمن با مشاهده حضور بیسجیان مردمی در عرصه های مختلف ، یارای مقابله با ملت ایران را نیز نداشت گفت: دشمن با ترفندی جدید به مباحث و جنگ نرم روی آورد که بسیج در این زمینه نیز با اجرای برنامه های موفق وارد عمل شد.

وی افزود: در زمینه های مختلف اقتصادی نیز که دشمن عرصه اقتصاد را بر ملت ایران تنگ تر نمود، بسیج به عنوان نماد موفق، در این زمینه نیز با اجرای جهاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به موفقیت های زیادی رسیده است.

وی با اشاره به تشکیل بسیج در کشورهای اطراف نیز خاطر نشان ساخت: ابتکار بسیج عمومی ، توسط شهید همدانی در سوریه که منجر به عدم سقوط حکومت بشار اسد شد و همچنین بسیج عمومی مردم در مقابله با گروه داعش در عراق با تدبیر حاج قاسم سلیمانی که منجر به مقابله با داعش و عدم پیشروی آن گردید ، از نمونه های بارز تاثیر گذاری بسیج عمومی است.

وی در پایان با بیان اینکه بسیج ایثارگرانه وارد عمل می شود گفت: نیروهای بیسج بدون هیچ چشم داشتی ، در عرصه های مختلف برای رضایت خداوند و خدمت به مردم حضور دارند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد