در خطبه های نماز جمعه نودشه:

انتقاد شدید امام جمعه نودشه از شورای شهر

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293561|21:34 - 1394/08/29
نسخه چاپی
انتقاد شدید امام جمعه نودشه از شورای شهر
امام جمعه نودشه در خطبه های امروز نماز جمعه با انتقاد شدید از اعضای شورای اسلامی شهر،اظهار داشت: شورای اسلامی نودشه موظف است تا ۲۰ روز دیگر نسبت به اعتبارات و اموال صرف شده در شهرداری ، اقدام نماید .

به گزارشهزار ماسوله، امام جمعه نودشه در خطبه های نماز جمعه این هفته با انتقاد شدید از شهرداری و شورا اظهار داشت: 52 سال از قدمت شهرداری در شهر نودشه می گذرد که هیچ رنگ و بویی از شهر، که باید همانند دیگر شهرها به آن رسیدگی می شد ندارد.

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی افزود: در نزدیکی ما شهرهایی همچون قشلاق و منصورآقایی که قدمت شهرداری آنها کمتر از 10 سال است، دارای امکانات شهری و مبلمان شهری، نورپردازی و بلوار می باشند که قابل استفاده برای مردمان این شهر ها می باشد.

وی گفت: شهر نودشه بعد از 52 سال قدمت از آن هنوز، دارای امکانات شهری نبوده، به طوری که خیابان و کوچه های آن به طور کامل نیز جهت تردد مردم مشخص نیست.

وی ادامه داد: بودجه شهرداری شهر نودشه به میزان یک میلیارد تومان است که باید اعتبارات صرف شده در این شهر توسط شهرداری مشخص و محرز گردد.

امام جمعه نودشه گفت: باید شورا و شهرداری نودشه میزان اعتبارات صرف شده در این شهر را برای مردم گزارش نمایند.

وی افزود: شورا و شهرداری بدون برنامه ریزی اقدام به هیچ کاری نکنند و همه برنامه های آنان باید براساس برنامه ریزی شهری و علمی باشد.

وی با بیان اینکه نباید برنامه ریزی های آنان غیر اصولی باشد تصریح کرد: در صورت غیر اصولی بودن برنامه های آنان ، اموال مردم حیف و میل می شود.

وی با بیان اینکه اموال شهرداری همه به فروش رفته است ادامه داد: شورای اسلامی نودشه موظف است تا ۲۰ روز دیگر نسبت به اعتبارات و اموال صرف شده در شهرداری، اقدام نماید .

ماموستا ملا احمد مبارکشاهی در پایان با بیان اینکه برای ما مشخص نیست که شهرداری چکار کرده است گفت: شورا باید این مسائل را برای مردم مشخص کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد