ماموستا ملا امید ولی:

نرم افزار سلام فضای مناسب و سالمی برای مردم است

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 293568|11:33 - 1394/09/01
نسخه چاپی
نرم افزار سلام فضای مناسب و سالمی برای مردم است
ماموستا ملا امید ولی با بیان اینکه این شبکه اجتماعی حاصل تلاش جمعی از اساتید و دانشجویان ایرانی است گفت: من علاوه بر آن که به این شبکه اجتماعی در کشور ملحق شده ام به جوانان ایرانی نیز توصیه عضو شدن در این شبکه را با سالم و مناسب بودن آن پیشنهاد می کنم.

به گزارشهزار ماسوله، ماموستا ملا امید ولی در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی نمونه موفقیت جهانی شدن ارتباطات است.

وی افزود: شبکه‌های اجتماعی که امروزه در حال رشد و گسترش چشمگیری هستند، هم مزایا و هم معایبی دارند که بیشتر بستگی به کاربران و نحوهٔ استفاده آنها از این تکنولوژی‌ها دارد.

وی گفت: فضاي شبکه‌هاي اجتماعي ، در کنار آن که می تواند به عنوان تهدیدی برای جامعه ما باشد ،فضايي آموزنده است و امروزه بايد به اين فکر باشيم که چگونه از اين فضا به خوبي استفاده کرد.

وی ادامه داد: با توجه به حجم گسترده در استفاده از شبکه های اجتماعی توسط مردم ، استفاده و یا سوء استفاده از این شبکه های اجتماعی ، می‌تواند مسیر و هدف یک زندگی را تغییر دهد.

وی تصریح کرد: بسیاری از این شبکه های اجتماعی ساخته کشورهای غربی با اهداف سیاسی و جنگ نرم علیه ما فعالیت دارند ، که از هم پاشیدن کانون های گرم خانواده ما را نشانه گرفته اند.

ماموستا ملا امید ولی با بیان اینکه بسیاری از این شبکه ها در جهت انتشار فرهنگ غربی و تصاویر مستهجن گام بر می دارند خاطر نشان ساخت: شبکه اجتماعی ایرانی "سلام" به عنوان شبکه اجتماعی جوانان ایرانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه این شبکه اجتماعی حاصل تلاش جمعی از اساتید و دانشجویان ایرانی است گفت: من علاوه بر آن که به این شبکه اجتماعی در کشور ملحق شده ام به جوانان ایرانی نیز توصیه عضو شدن در این شبکه را با سالم و مناسب بودن آن پیشنهاد می کنم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد