در سفر استاندار کرمانشاه به پاوه:

رازانی: پاوه پیشانی کشور ما در غرب ایران است/تمامی توان خود را برای توسعه این شهرستان به کار خواهیم بست

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293587|19:07 - 1394/09/07
نسخه چاپی
رازانی: پاوه پیشانی کشور ما در غرب ایران است/تمامی توان خود را برای توسعه این شهرستان به کار خواهیم بست
استاندار کرمانشاه در سفر یک روزه خود به شهرستان پاوه گفت: پاوه پیشانی کشور ما در غرب ایران است که باید نهایت توان خود را در خدمت به مردم این منطقه به کار ببندیم.

به گزارشهزار ماسوله، استاندار کرمانشاه و هیئت همراه صبح امروز در سفر خود به شهرستان پاوه ابتدا در بدو ورود به این شهر، با حضور در یادمان شهدا و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت.

در ابتدا امام جمعه پاوه ضمن خیر مقدم به استاندار و هیئت همراه اظهار داشت: ان شاالله سفر استاندار به این شهرستان مایه خیر و برکت باشد.

ماموستا ملا قادر قادری افزود: سال 57 که انقلاب به لطف خداوند و رهبری بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید، همین جنگ خیزانی که امروز خاورمیانه را دچار جنگ های خاصی کرده اند، قصد رقم زدن سرنوشتی همچون کشورهای مصر و لیبی را برای انقلاب داشتند که موفق نشدند.

وی گفت: حضور شهید چمران و مقاومت مردم این منطقه نیز در آن دوران باعث شد در آن جنگ نجات پیدا بکنم.

وی ادامه داد: اکنون ۳۶ سال از پیروزی انقلاب می گذرد و ما طی این مدت توانسته ایم با تلاش های نیروهای نظامی و تفاهم و همدلی خاص بین مردم و مسئولان در منطقه سربلند باشیم.

وی به نقشه های متعدد دشمنان برای ضربه زدن به کشور و دین اسلام از جمله تشکیل گروهک های تروریستی اشاره کرد و بصیرت را لازمه مقابله با برنامه ها و نقشه های دشمنان عنوان کرد.

ماموستا قادری در ادامه خواستار توجه بیش از پیش به مردم مناطق مرزنشین شد و خاطر نشان کرد: مردم پاوه علاوه بر حق شهروندی، حقوق مرزی نیز دارند که باید مورد توجه باشد.

در ادامه استاندار کرمانشاه نیز اظهار داشت: بحران پاوه و ایثارگری های مردم این شهرستان طی دوران جنگ در پاک کردن از ضد انقلاب ، هیچ گاه از یاد نخواهد رفت.

اسدالله رازانی داشتن مسئولیت را فرصتی برای خدمتگزاری دانست و افزود: آنچه که در توان فکری و اجرایی داریم را در راستای توسعه منطقه به کار خواهیم بست.

وی گفت: پاوه پیشانی کشور ما در غرب ایران است که باید نهایت توان خود را در خدمت به مردم این منطقه به کار ببندیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد