در ادامه بازدید استاندار کرمانشاه از پاوه؛

استاندار کرمانشاه از پروژه های بیمارستان 64 تختخوابی پاوه و آبرسانی هانی کوان به این شهر بازدید کرد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 293588|19:52 - 1394/09/07
نسخه چاپی
استاندار کرمانشاه از پروژه های بیمارستان 64 تختخوابی پاوه و آبرسانی هانی کوان به این شهر بازدید کرد
استاندار کرمانشاه در ادامه سفر خود به شهرستان پاوه از پروژه های بیمارستان 64 تختخوابی پاوه و آبرسانی هانی کوان بازدید کرد.

به گزارشهزار ماسوله، استاندار کرمانشاه در ادامه سفر خود به شهرستان پاوه از پروژه های بیمارستان 64 تختخوابی پاوه و آبرسانی هانی کوان بازدید کرد.

در بازدید از پروژه 64 تختخوابی بیمارستان پاوه بر لزوم تسریع در تکمیل این پروژه تاکید کرد و گفت: اعتبارات لازم در راستای به بهره برداری رساندن بیمارستان تامین خواهد شد.

اسدالله رازانی افزود: توجه به حوزه بهداشت و سلامت از اولویت های دولت یازدهم است که در استان کرمانشاه نیز این امر مورد توجه خواهد بود.

وی با بیان اینکه هر سه ماه یکبار را به بازدید پرژه های پاوه جهت رسیدگی اختصاص خواهم داد گفت: این بیمارستان باید در تابستان سال 95 به بهره برداری برسد.

یکی از مهندسین در احداث این پروژه نیز در این بازدید اظهار داشت: ساخت این بیمارستان با 80 دردصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی افزود: عمده کار بیمارستان تاسیساتی و تجهیزاتی است که در حوزه تاسیساتی بالای 90 درصد پیشرفت دارد.

وی اعتبارات جذب شده برای این پروژه را در سال جاری 2 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: برای اتمام پروژه به 6 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

 

در بازدید از پروژه هانی کوان نیز مدیر عامل آب منطقه ای استان کرمانشاه اظهار داشت: پروژه آبرسانی هانی کوان به پاوه با طول 14 کیلومتر است که از سال 1388 تاکنون به مرحله اتمام نرسیده است.

کیاست امیریان با بیان اینکه مسیر میدان شهدا تا میدان مولوی پاوه جهت اتمام پروژه باقی مانده است افزود: این مقدار کمتر از 1200 متر از این پروژه را شامل می شود.

وی گفت: 8 میلیارد تومان از اعتبارات صرف شده در این پروژه از ناحیه اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و 9 میلیارد تومان دیگر آن از ناحیه ماده 10 و 12 تامین شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه با پیشرفت 60 درصدی در حال اجرا است ادامه داد: ان شالله در تابستان سال آینده کمبود آب شهروندان پاوه جبران خواهد شد.

وی در پایان گفت: در بهمن ماه امسال نیز آب هانی کوان در مدار این پروژه قرار گرفته و تا تپه خشتان (تپه کوله) انتقال داده می شود و بهره برداری از این پروژه به سال آینده موکول می شود.

دکتر نعمت الله منوچهری و فرماندار پاوه با اعتراض به روند کند این پروژه و با بیان اینکه اینکه نسبت به مردم و شهروندان متعهد و مسئول هستیم ، خواستار تسریع در روند اجرایی شدن این پروژه از استاندار کرمانشاه شدند.

استاندار کرمانشاه نیز خواستار تسریع در روند اجرایی این پروژه شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد