ورود سامانه بارشی از بعدظهر روز دوشنبه/ تمرکز یک روزه بارشها بر روی اورامانات

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293827|20:54 - 1394/10/27
نسخه چاپی
ورود سامانه بارشی از بعدظهر روز دوشنبه/ تمرکز یک روزه بارشها بر روی اورامانات
پیش بینی های هواشناسی حکایت از ورود موج ناپایدار بارشی از بعد اط ظهر روز دوشنبه و تمرکز بارشهای این سامانه در روز سه شنبه در اورامانات خبر می دهند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازجوانرود هه وال،  بر اساس پیش بینی های هواشناسی سامانه ی ناپایدار بارشی از بعدظهر روز دوشنبه وارد جو استان خواهد شد که تا روز سه شنبه ادامه داشته و تمرکز بارشها بر اورامانات در روز سه شنبه خواهد بود.

 بختیار کردپور مدیر هواشناسی جوانرود در این زمینه گفت: وضعیت جوی منطقه تا اواسط روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و موجی ناپایدار از بعدازظهر۲شنبه و طی روز۳شنبه، جو منطقه را متاثر خواهد کرد که این موج علاوه بر تعدیل دمای هوا ، در بعضی ساعات وزش باد و بارش هایی احتمالاً همراه با رعدوبرق برای سطح استان خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: بارندگی، در روز سهشنبه و عمدتاً در نواحی اورامانات، نمود خواهد داشت و وزش باد که گاهی اوقات نسبتاً شدید خواهد بود؛ ممکن است طی ساعاتی از روز ۳شنبه هوا را بویژه در مناطق مرزی استان نسبتاً غبارآلود نماید.

 

مدیر هواشناسی جوانرود  خاطر نشان کرد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، مه صبحگاهی (بخصوص در مناطق سردسیر و کوهستانی) و احتمالاً رگبارهای خفیف و پراکنده مهمترین پدیده های قابل ذکر در جو استان خواهند بود و در روز جمعه نیز بارشی برای سطح استان پیش بینی نمی شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد