سید نوزاد سلمیانی:

دهه فجر یادآور نابودی طاغوتیان زمان است که ظلمشان، نور و روشنایی انسانیت را پوشانده بود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293884|23:00 - 1394/11/13
نسخه چاپی
دهه فجر یادآور نابودی طاغوتیان زمان است که ظلمشان، نور و روشنایی انسانیت را پوشانده بود
سید نوزاد سلمیانی گفت: ایام دهه مبارکه فجر یادآور روزهای جنگ و نبرد حق علیه باطل و همچنین یادآور نابودی طاغوتیان زمان است که ظلمشان، نور و روشنایی انسانیت را پوشانده بود.

به گزارشهزار ماسوله، یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات در گفتگویی با خبرنگار ما درباره گرامی داشت 37 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ایام دهه فجر انقلاب اسلامی نماد پایداری و پیروزی ملت ایران و مقطع رهايي این ملت از رژیم سراسر ظلم شاهنشاهی است.

 

سید نوزاد سلیمانی افزود: حضور همیشه ملت در صحنه های انقلاب و اتحاد و همبستگی آنان در ایام دهه مبارکه فجر که ایثارگری ها از خود به یادگار گذاشتند، از عوامل پیروزی این انقلاب است.

 

وی گفت: ایام دهه مبارکه فجر یادآور روزهای جنگ و نبرد حق علیه باطل و همچنین یادآور نابودی طاغوتیان زمان است که ظلمشان، نور و روشنایی انسانیت را پوشانده بود.

 

وی ادامه داد: گرامی داشت این ایام نیز بعد از 37 سال از انقلاب ، اتحاد مردم را بیش از گذشته نشان خواهد داد که این ایام فرصتی دوباره برای میثاق با آرمانهای بلند انقلاب اسلامی است.

 

سلیمانی با بیان اینکه مهم ترین ویژگی این انقلاب ، قدرت بزرگ و دست غیبی بودن آن است که پشتوانه این سرافرازی شد اظهار کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی نماد پیروزی و انفجار نوری بود که سراسر جهان را به لرزه درآورد و نماد سربلندی بس بزرگی است که الگو و اسوه تمام انقلاب های جهان شد.

 

وی تصریح کرد: آن روزها به حدی حساس بود که زبان در گفتن آن و قلم در توشتن آن ناتوان است فقط می توان گفت یادآور جنگ احزاب های زمان بود که کل حزب ها و گروهها انسانیت و راستی و حق و حقیقت را محاصره کرده بودند.

 

وی در پایان گفت: بنده حقیر هم از نسل انقلاب بوده و درد نسل انقلاب را درک کرده و در آن زمان همانند دیگران در حد توان و کم سن سال بودنم ، در این شهرستان که مردم ان یکپارچه علیه رژیم شاهنشاهی وارد صحنه شدند، به مبارزه پرداختم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد