فرماندار پاوه خبر داد/

هنوز اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت‌شده به فرمانداری‌ پاوه اعلام نشده است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293896|14:09 - 1394/11/17
نسخه چاپی
هنوز اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت‌شده به فرمانداری‌ پاوه اعلام نشده است
فرماندار شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما اظهار داشت: تا ساعت 14 امروز ، اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت‌شده در حوزه انتخابيه پاوه و اورامانات به فرمانداری‌ اين شهرستان اعلام نشده است.

به گزارشهزار ماسوله، با جمع‎بندی نهایی در مرحله دوم و هيئت نظارت استان، بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی وارد مرحله سوم در شوراي نگهبان مركز شد كه اكنون نيز مهلت بررسي صلاحيت كانديداها در اين مرحله به پايان رسيد و طبق قانون اسامي تاييد شده هاي نهايي به فرمانداري هاي حوزه هاي تابعه ارسال خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان پاوه در گفتگويي با خبرنگار ما در اين باره اظهار داشت:  تا ساعت 14 امروز ، اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت‌شده در حوزه انتخابيه پاوه و اورامانات به فرمانداری‌ اين شهرستان اعلام نشده است.

 

پرويز ايده پور افزود: پس از تاييد و رد صلاحيت كانديداهاي انتخابات مجلس دهم در حوزه پاوه و اورامانات توسط هيئت نظارت استان، اكنون پس از گذشت چند هفته از آن زمان شوراي نگهبان مركز، رسيدگي به تاييد و رد صلاحيت داوطلبان انتخابات مجلس دهم را برعهده خواهد گرفت.

 

وي گفت: تا به اين لحظه اسامي تاييد شده ها را به اين فرمانداري ارسال نكرده اند.

 

گفتني است كه در مرحله دوم و هيئت نظارت استان 9 نفر از كانديداها در حوزه انتخابيه پاوه و اورامانات تاييد صلاحيت شدند كه در مرحله سوم اين آمار مي تواند كاهش و يا افزايش يابد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد