دکتر غلامی مطرح کرد:

انتخاب اصلح مردم در تراز با نظام جمهوری اسلامی، خط استهاله و نفوذ دشمن را خنثی می کند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293912|19:41 - 1394/11/20
نسخه چاپی
انتخاب اصلح مردم در تراز با نظام جمهوری اسلامی،  خط استهاله و نفوذ دشمن را خنثی می کند
مدیر گروه معارف سیاسی دانشگاه جامع امام حسین تهران گفت: حضور در انتخابات مهم است ولی انتخاب اصلح هم مهم تراز آن است ان شالله مردم انتخابی خواهند داشت که درمجلسی در تراز انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی شکل بگیرد و آن خط استهاله و نفوذی را که دشمن در صدد آن است ان شالله خنثی بکنند و باشکست مواجه بشوند.

به گزارشهزار ماسوله، مدیر گروه معارف سیاسی دانشگاه جامع امام حسین تهران در گفتگویی با خبرنگار ما درخصوص برگزاری انتخابات در ماه آتی اظهار داشت: یکی ازمولفه های اساسی انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در طول 37 سال گذشته بحث شرکت حداکثری مردم در انتخابات بوده که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

 

دکتر روح الله غلامی افزود: علی رغم ، خود این کشورهای غربی که خودشان را به عنوان دموکراسی و کشورهای دموکراتیک قلمداد می کنند عمدتاٌ انتخابات آنها با مشارکت 45 درصدی برگزار می شود در حالی که انتخابات های ما در حد 75 درصد و 76 درصد هم برگزار شده است .

 

وی گفت: ان شالله حضور حداکثری مردم هم در پای صندوق های رای در این انتخابات، باعث تثبیت نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

 

وی ادامه داد: دشمن همواره دو هدف عمده در انتخابات های ایران را دنبال کرده است که یکی بحث مایوس کردن مردم نسبت به انتخابات و دیگری عدم حضور آنها در پای صندوق های رای با این بهانه که انتخابات، انتخاباتی آزاد سراسر و با مشارکت همه ی گروه های سیاسی نمی باشد است.

 

دکتر غلامی تصریح کرد: در این انتخابات شاهد هستیم که به اذعان خود رسانه های جریانات سیاسی کشور همه ی جریان های سیاسی در این انتخابات نماینده دارند و لذا این بهانه کاملا از دشمن گرفته شده و حضور حداکثری مردم در انتخابات در واقع پاسخی قاطع بر این یاوه گویی های دشمنان خواهد بود.

 

وی افزود: بحث دوم اینکه در این انتخابات دشمن به دنبال بحث شبکه سازی برای استهاله ی جمهوری اسلامی و نفوذ در آن است که این شبکه سازی از طریق شناسایی افراد نفوذ پذیر اتفاق می افتد و حمایت از اینها برای رسیدن به مراکز تصمیم گیری و تصویب سازی است .

 

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: در اینجا لازم است که ضمن اینکه مردم حضور حداکثری در انتخابات پیدا می کنند، در پای صندوق های رای حاضر میشوند و انتخاب درستی هم ان شالله انجام بدهند که این انتخاب هم یکی از مولفه های تاثیرگذاربر جامعه است.

 

وی در پایان گفت: حضور در انتخابات مهم است ولی انتخاب اصلح هم مهم تراز آن است ان شالله انتخابی خواهند داشت که درمجلسی در تراز انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی شکل بگیرد و آن خط استهاله و نفوذی را که دشمن در صدد آن است ان شالله خنثی بکنند و باشکست مواجه بشوند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد