اولين برنامه نشست كتابخواني در شهرستان پاوه برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 293915|09:34 - 1394/11/21
نسخه چاپی
اولين برنامه نشست كتابخواني در شهرستان پاوه برگزار شد
در 364 مين نشست كتابخواني كشوري ، اولين برنامه اين نشست با حضور به علاقه مندان به حوزه كتاب و كتابخواني در سالن ارشاد اسلامي پاوه برگزار شد.

به گزارشهزار ماسوله، در 364 مين نشست كتابخواني كشوري ، اولين برنامه اين نشست با حضور به علاقه مندان به حوزه كتاب و كتابخواني در سالن ارشاد اسلامي پاوه برگزار شد.

 

در اين مراسم مسئول كتابخانه عمومي وحدت پاوه ضمن خير مقدم به مهمانان اظهار داشت: كتابخوان عنوان نشست هايي است كه به منظور به اشتراك گذاري كتابها خوانده شده و با هدذف ترويج و تبليغ مطالعه در قالب معرفي كتاب برگزار مي گردد.

 

رحمت محمدي افزود: اين نشست ها در فضايي صميمي تلاش دارد تجربيات مطالعات افراد كتابخوان را براي ساير علاقه مندان كتاب و كتابخواني به اشتراك بگذارد.

 

وي با بيان اينكه طرح كتابخوان طرحي است كه از ديرباز در سراسر دنيا به اشكال مختلف برگزار مي شود گفت: در كشور ما و در شهر ما هم به همت كتابداران ، كتابخوانان و كتاب دوستان برگزار مي شود.

 

وي ادامه داد: امروز در تاريخ 20 بهمن مصادف با 38 مين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي نشست كتابخوان برگزار شد كه كتابخوان به معناي نخست اشاره به خواندن كتاب دارد و معني ديگر ان بهره مندي از خوان يا سفره گسترده كتاب و شركت در اين ضيافت آگاهي است.

 

محمدي تصريح كرد: برگزاري مجموعه اين نشست ها توسط نهاد كتابخوانه هاي عمومي كشور برگزار مي شود و با حمايت و تقويت اين نهاد ، آماده سازي و برگزاري اين جلسات را به عنوان وظيفه تلقي مي كند اما هيچ ادعايي براي مديريت اين نشست ها ندارد.

 

در ادامه رئيس هيئت مديره خيرين كتابخانه ساز پاوه نيز در سخناني ضمن خير مقدم به مهمانان اظهار داشت: اين اولين نشست كتابخواني از 364 مين نشست كتابخواني كشوري در پاوه است كه با حضور دانش اموزان اين شهر برگزار مي شود.

 

فاروق يوسفي افزود: اين نشست ها با هدذف ترويج و تبليغ مطالعه در قالب معرفي كتاب برگزار مي گردد.

 

وي ضمن گرامي داشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران به ارائه سخناني در اين مورد و وقوع حوادث ان روز در شهرستان پاوه و چگونگي شكل گيري تجمع هاي مردمي در اين شهر پرداخت.

 

وي در ادامه ابراز اميدواري كرد : اين نشست ها اميدواريم كه در ماههاي اتي براي دانش اموزان اين منطقه در مدارس برگزار شود.

 

وي در پايان گفت: ان شاالله شاهد برگزاري اين نشست ها در هر هفته در مدارس شهرستان پاوه باشيم.

 

در ادامه جمعی از شخصیت های فرهنگی دیارمان فرصت یافتند در زمان ۱۰ دقیقه ای به معرفی اثری منتخب بپردازند و با تشویق گرم حاضرین همراه گردند.

 

عكس از پاوه پرس

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد