نمایشگاه عکس، با موضوع طبیعت، در پاوه افتتاح شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294231|20:42 - 1395/02/06
نسخه چاپی
نمایشگاه عکس، با موضوع طبیعت، در پاوه افتتاح شد
یک نمایشگاه عکس به مناسبت فرارسیدن هفته معلم با موضوع عکس های طبیعت و با هدف شناسایی بیشتر طبیعت اورامانات با همت و سرپرستی خانم سوما صادقی در پاوه بر پا شد.

به گزارشهزار ماسوله، یک نمایشگاه عکس به مناسبت فرارسیدن هفته معلم با موضوع عکس های طبیعت و با هدف شناسایی بیشتر طبیعت اورامانات با همت و سرپرستی خانم سوما صادقی در پاوه با حضور برخی از مسئولین بر پا شد.

 

در مراسم افتتاحیه این مراسم سرپرست و مسئولیت این نمایشگاه طی سخنانی اظهار داشت: این نمایشگاه ، با مجوزاداره فرهنگ وارشاد اسلامی به جهت فرارسیدن هفته معلم با موضوع عکس های طبیعت و با هدف شناسایی بیشتر طبیعت اورامانات وجذب گردشگر در پاوه بر پا شده است.

 

سوما صادقی افزود: مجموعه عکس های این نمایشگاه مختص به 6 نفر از عکاسان پاوه(سوماصادقی-خدررمضانی-عدنان مرادی-نوزادقادری-دیاکوقادری-مبین صادقی) است که به جهت آنکه نصفی از این تصاویر مربوط به اینجانبه بود ، اقدام به برپایی آن و با همکاری عکاسان پاوه نمودم.

 

وی گفت: این نمایشگاه از امروز تا تاریخ 9 اردیبشهت ماه ، در موزه مردم شناسی پاوه صبح ها از ساعت 9 الی 12 و بعداظهر هم از ساعت 3 الی 7 دایر است.

 

وی در پایان با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد می باشد گفت: از اداره ارشاد اسلامی ،شورای شهر ، اداره میراث فرهنگی پاوه وکلیه مسئولین وافراد و وارگان هایی که ما را دراین امر فرهنگی، یاری نمودند، کمال تشکر را داریم.

 

تهیه خبر از سینا عظیمی خبرنگار هزارماسوله

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد