امام جمعه پاوه:

داعش ابزار اسلام هراسی و آل سعود ابزار ایران هراسی آمریکا هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294233|10:38 - 1395/02/07
نسخه چاپی
داعش ابزار اسلام هراسی و آل سعود ابزار ایران هراسی آمریکا هستند
امام جمعه شهرستان پاوه داعش را به عنوان ابزار اسلام هراسی و آل سعود را به عنوان ابزار ایران هراسی آمریکا معرفی کرد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد، ماموستا ملا قادر قادری پیش از ظهر امروز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) که در محل حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: امروز به دلیل جهالت یک گروهک تروریستی در غرب، اسلام هراسی اوج گرفته و به دلیل حسادت آل سعود به ایران، ایران هراسی هم اوج گرفته است.

 

 وی با اشاره به توطئه های سعودی صهیونیستی در استانبول گفت: این گونه اقدامات جز منزوی شدن آل سعود نتیجه دیگری ندارد و ایران روز به روز سرافرازتر خواهد بود.

 

امام جمعه پاوه ادامه داد: امروز ایران چون رهبری حکیم و مقتدر دارد و ما پشت سر این رهبر ایستاده ایم و خودمان برای خودمان تصمیم می گیریم چونان آهویی که در دشت خودش برای دویدن و ایستادنش تصمیم می گیرد روی پای خودمان ایستاده ایم و این در حالی است که برخی کشورهای منطقه که صلاحشان در دست اوباماست چونان سگان دست آموزی هستند که اختیاری از خود ندارند.

 

 وی به مشکلات مردم مرزنشین منطقه اشاره کرد و گفت: هوشیاری این مردم و توانمندی نیروهای امنیتی و نظامی ما امروز امنیت و آبادانی را به بار آورده است. 

 

ماموستا قادری تصریح کرد: در عین حال باید همه مردم و مسئولین یک گام به جلو بردارند و در راستای رفع معضلات اجتماعی بیش از پیش تلاش کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد