راهكارهاي توسعه و اشتغال روستاهاي شهرستان پاوه بررسي شد

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294237|21:07 - 1395/02/08
نسخه چاپی
راهكارهاي توسعه و اشتغال روستاهاي شهرستان پاوه بررسي شد
راهكارهاي توسعه و اشتغال روستاها و رفع موانع پيش روي اين كار؛ روز چهارشنبه با حضور مسئولان و مردم در مسجد خانقاه شهرستان پاوه بررسي شد.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ايرنا؛ فرماندار پاوه در اين نشست شكوفايي اقتصاد با ايجاد اشتغال در روستاها را از مهمترين برنامه و محور كاري دولت تدبير و اميد عنوان كرد و گفت: اين شهرستان و روستاهاي آن از ظرفيتها و قابليتهاي ارزنده اي براي توسعه و اشتغال برخوردار است.


پرويز ايده پور؛ توسعه گردشگري با بهره گرفتن از جاذبه هاي بي نظير و منحصر بفرد، تقويت و گسترش صنايع دستي و محصولات كشاروزي، توسعه شيلات با وجود آبهاي روان و جاري فراوان، تشكيل تعاوني هاي دامداري و پرورش زنبور عسل با وجود غني ترين منابع و مراتع و جنگلهاي انبوه را از مهمترين اين ظرفيتها دانست.


فرماندار پاوه افزود: در كنار اين ظرفيتها و قابليتها، وجود دانش روز جوانان تحصيلكرده در شهرستان همت و تلاش مسئولان ذيربط را مي طلبد تا با در اختيار گذاشتن منابع مالي و مشاوره درست مقوله اشتغال در شهرستان را براي هميشه حل كرد.


ايده پور افزود: ما براي پرداخت تسهيلات بدون بهره و با بهره بسيار كم آماده هستيم و با تمام توان در رفع موانع پيش روي اشتغال از جمله موانع بانكي و كارشناسي ادارات ذيربط عمل خواهيم كرد.


در اين نشست جوانان كارآفرين روستاي خانقاه هم آمادگي خود را براي اجراي طرحهاي توليدي متناسب با شرايط شهرستان اعلام كردند و خواستار همراهي و حمايت مسئولان و برداشتن موانع پيش روي كار شدند.


خانقاه از توابع بخش مركزي شهرستان پاوه است كه از روستاهاي هدف گردشگري است ضمن دارا بودن طبيعتي بي نظير از جوانان تحصيلكرده زيادي در حوزه هاي مختلف برخوردار است.


شهرستان پاوه با بيش از 60 هزار نفر جمعيت در شمال غربي كرمانشاه قرار دارد و داراي پنج شهر، سه بخش و 43 روستاي مسكوني است.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد