افتتاح بازار میوه و تره بار در پاوه

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294366|23:33 - 1395/03/09
نسخه چاپی
افتتاح بازار میوه و تره بار در پاوه
بازار میوه و تره بار در پاوه با حضور جمعی از مسئولین ادارات و کسبه و بازاریان افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش هزار ماسوله،  بازار میوه و تره بار در پاوه با حضور جمعی از مسئولین ادارات و کسبه و بازاریان افتتاح و راه اندازی شد.

 

در این مراسم رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان پاوه اظهار داشت: در راستای حل مشکلات ، قیمت و تامین میوه شهرستان پاوه، اداره صنعت و معدن و تجارت با همکاری مجموعه اتاق اصناف ، شورا و شهرداری پاوه و حمایتهای بی دریغ فرماندار پاوه و همچنین مساعدت ریاست صندوق کارآفرینی امید و مشارکت بخش خصوصی آقای امید ولدبیگی امروز اقدام به راه اندازی و افتتاح بازار میوه و تره بار در شهرستان پاوه نموده ایم.

 

شاهرخ دولتخواه افزود: انتظار می رود مجموعه شهرستان چه بخش دولتی و چه خصوصی حمایتهای لازم را از بازار مذکور در بخشهای مختلف ترافیکی و اطلاع رسانی داشته باشند.

 

وی افزود: مجموعه عاملین خرده فروشی میوه شهرستان نیز جهت یکسان سازی قیمتها و جلوگیری از هرگونه افزایش غیر منطقی نسبت به تامین میوه خود از بازار مذکور همکاری های لازم را به عمل آورند.

 

دولتخواه گفت: ان شاالله در آینده نیز با پیگیری های رئیس اتاق اصناف و شورا و شهرداری فاز دوم و سوم آن نیز در دو مکان میدان شهدا و سراب هولی در دست اجرا و اقدام قرار می گیرد.

 

وی در پایان گفت: از زحمات فرماندار شهرستان پاوه، مجموعه اعضای شورا و شهرداری ، رئیس صندوق کارفرینی امید، مجموعه اتاق اصناف نهایت تقدیر و تشکر ویژه را داریم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد