اقدام نیکوی شهروند پاوه ای در ماه مبارک رمضان/توزیع برف برای روزه داران این شهر

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294452|01:37 - 1395/03/22
نسخه چاپی
اقدام نیکوی شهروند پاوه ای در ماه مبارک رمضان/توزیع برف برای روزه داران این شهر
یک شهروند پاوه ای به مناسبت ماه مبارک رمضان، اقدام به توزیع برف ارتفاعات کوههای شاهو در بین مردم پاوه کرد.

به گزارشهزار ماسوله، شهروند تلاشگر پاوه ای در یک اقدام ارزشمند در ایام ماه مبارک رمضان ، اقدام به توزیع برف ارتفاعات کوههای شاهو و گردنه تته در بین مردم پاوه در روزهای جمعه کرد.

 

کاک محمد لاو حبیبی که سرایه دار یکی از مدارس سطح شهر پاوه می باشد، در یک اقدام ارزشمند در روزهای جمعه ماه مبارک رمضان ، با رفتن به ارتفاعات شاهو و گردنه تته و تهیه برف های باقی مانده، آن را با وسیله نقلیه به پاوه آورده و در بین نمازگزاران و روزه داران پس از پایان نماز جمعه، برای افطاری از آب و نوشیدنی های خنک حاصل از این برف توزیع می کند.

 

این شهروند در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به انکه من از سرمایه آن چنان خوبی برخوردار نیستم که بتوانم برای مسلمانان در این ماه مبارک رمضان به نوعی احسان و کار خیری کرده باشم به این اقدام همت گماشتم.

 

وی افزود: به فکر تهیه برف و توزیع آن در بین شهروندان برای افطاری و نوشیدنی های حاصل از آن افتادم که به این امر اقدام کردم.

 

وی گفت: در ارتفاعات کوههای شاهو که هنوز برف در این مکانها باقی مانده ، با ماشین شخصی خودم به گردنه تته رفته و برف را برای روزه داران پاوه در روزهای جمعه خواهم آورد.

 

وی با بیان اینکه جمعه این هفته برای دومین بار است که به توزیع برف اقدام می کنم ادامه داد: بعد از نماز صبح به گردنه تته خواهم رفت و برف را در خودری وانت بار شخصی خودم به پاوه انتقال خواهم داد.

 

وی در پایان گفت: باشد که با این کار توانسته باشم کار خیر و احسانی را برای شهروندان انجام داده باشیم و مورد لطف و رضایت خداوند قرار بگیرد.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد