محمد لاو حبیبی:

فروش برف کیلویی 10 هزار تومان صحت ندارد/هر پلاستیک دو هزار تومان

سرویس: فرهنگ و هنرکد خبر: 294500|16:38 - 1395/03/31
نسخه چاپی
فروش برف کیلویی 10 هزار تومان صحت ندارد/هر پلاستیک دو هزار تومان
یک شهروند پاوه ای که به مناسبت ماه مبارک رمضان، اقدام به توزیع برف ارتفاعات کوههای شاهو در بین مردم می کرد، شایعه فروش برف به ازای هر کیلو 10 هزار تومان را تکذیب کرد.

به گزارشهزار ماسوله، یک شهروند پاوه ای که به مناسبت ماه مبارک رمضان، اقدام به توزیع برف ارتفاعات کوههای شاهو در بین مردم می کرد، شایعه فروش برف به ازای هر کیلو 10 هزار تومان را تکذیب کرد.

 

کاک محمد لاو حبیبی که سرایه دار یکی از مدارس سطح شهر پاوه می باشد، در یک اقدام ارزشمند در روزهای جمعه ماه مبارک رمضان ، با رفتن به ارتفاعات شاهو و گردنه تته و تهیه برف های باقی مانده، آن را با وسیله نقلیه به پاوه آورده و در بین نمازگزاران و روزه داران پس از پایان نماز جمعه، برای افطاری از آب و نوشیدنی های خنک حاصل از این برف توزیع می کرد.(لینک خبر)

 

این شهروند که در هفته گذشته در گفتگویی با خبرنگار ما هدف از کار خود را ، احسان و خیرات به مردم و شهروندان اعلام کرده بود اکنون شایعاتی مبنی بر اینکه هر کیلو برف را به قیمت ده هزار تومان به فروش رسانده است.

 

وی صبح امروز طی گفتگویی با خبرنگار هزارماسوله این شایعات را تکذیب کرد و گفت: در این ماه مبارک رمضان به فکر خیرات و احسانی به مردم بودم که به فکر تهیه برف و توزیع آن در بین شهروندان برای افطاری و نوشیدنی های حاصل از آن افتادم که به این امر هم اقدام کردم.

 

محمد لاو حبیبی افزود: پس از آنکه چند بار در نماز جمعه اقدام به اهدای رایگان برف در بین مردم پاوه نمودم ، قصد داشتم این برف را به مناطقی که مسافت بیشتری را نسبت به پاوه دارند در بین مردم توزیع کنم.

 

وی با بیان اینکه من برف را در شهرستان پاوه به فروش نرسانده ام گفت: برف جمع آوری شده از کوههای شاهو را برای مردم شهرستان های اطراف به جوانرود بردم و به سبب آنکه متحمل هزینه هایی به جهت مسافت طولانی می شدم، هر پلاستیک از آن را که بیش از 3 کیلوگرم وزن داشت به قیمت دو هزار تومان در بین مردم جوانرود توزیع کردم.

 

وی افزود: هیچ وقت این برف را به قیمت کیلویی ده هزار تومان نفروخته ام بلکه هر پلاستیک از آن را علاوه بر انکه دو هزار تومان فروخته ام بلکه وزن آن نیز گاها تا پنج کیلو رسیده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد