شهاب نادری:

درآمد حاصل از غار «قوری قلعه» صرف تفریح آقایان شده است

سرویس: صرفا جهت اطلاعکد خبر: 294634|19:19 - 1395/04/28
نسخه چاپی
درآمد حاصل از غار «قوری قلعه» صرف تفریح آقایان شده است
اصلا معلوم نیست که در گذشته پول این منطقه چه شده؟ چه کسی خورده؟ چه کسی برده؟ به همین دلیل شکایتی تنظیم کردم و پروندهای در دیوان محاسبات کشور مفتوح شد.»

به گزارشهزار ماسوله، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: «در استان کرمانشاه غار فوق العادهای وجود دارد به نام «قوری قلعه» که بزرگترین غار آبی خاورمیانه است. از طریق همین غار هر ماه قریب به یک میلیارد و پانصد میلیون تومان درآمد کسب شده است؛ ولی به جای اینکه این پول صرف توسعه زیرساختهای آن منطقه و ایجاد امکانات برای گردشگران شود، تعدادی از مدیران آن را صرف تفریح در سفرهای خارجی خودشان کرده اند. درصورتی که این آقایان باید پاسخگو باشند.»

 

شهاب نادری با اشاره به بازدید از این غار در هفته گذشته اظهار داشت: «یک منطقه گردشگری با این پتانسیل نه راهنما دارد، نه روشنایی و نه نیروی حفاظت درست و حسابی. اگر نظری به دهانه غار بیندازید، خواهید دید که یک بیابان برهوت شده است. من از نقطه نقطه آن عکس گرفته ام. در اثر بی توجهی مسئولین، تمام قندیلهای غار شکسته شده و روی دیوارهای آن یادگاری نوشته اند.»

 

وی افزود: «در طول مدت روزی که آنجا بودم، این غار 45 میلیون تومان درآمد داشت. ولی من به عنوان نایب رئیس اول فراکسیون گردشگری مجلس این کشور نمیدانم درآمد این غار به کدام حساب واریز میشود، در اختیار چه کسی قرار میگیرد و چطور هزینه میشود.»

 

این نماینده مجلس ادامه داد: «من کمتر از 2 ماه است که نمایندگی مردم اورامانات در مجلس را بر عهده گرفته ام ولی اصلا معلوم نیست که در گذشته پول این منطقه چه شده؟ چه کسی خورده؟ چه کسی برده؟ به همین دلیل شکایتی تنظیم کردم و پروندهای در دیوان محاسبات کشور مفتوح شد.»

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد