سردار کورش آسیابانی

مردم اورامانات در صف اول مبارزه هستند/ پیام شهدا دفاع از اسلام و پاسداری از آرمان های نظام است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294776|18:34 - 1395/05/26
نسخه چاپی
مردم اورامانات در صف اول مبارزه هستند/ پیام شهدا دفاع از اسلام و پاسداری از آرمان های نظام است
امروز مردم اورامانات در مبارزه با گروههای معاند ، استکبار جهانی و گروههای تکفیری در صف مبارزه هستند.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل ازسراب روانسر، سردار کورش آسیابانی جانشین قرارگاه منطقه ای غرب نجف اشرف در مراسم یادواره شهدا روانسر و تجلیل از 11 آزاده سرافراز این شهرستان افزود: مهمترین پیام شهدا ، جانبازان و ایثارگران برای نسل امروز دفاع از اسلام و کیان اسلامی و پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی تصریح کرد: دشمنان اسلام  بدانند تا زمانی که خانواده های شهدا و رزمندگان و آزادگان و جانبازان هستند مردم از اسلام ناب محمدی(ص) دفاع خواهند کرد.

 

فرمانده قرارگاه شهید کاظمی اضافه کرد: جایگاه شهدا بسیار والا است و در نزد خدا پاداش فراوانی دارند و آن چیزی که سبب آرامش دا خانواده های شهدا است این است که عزیزانشان در راه خدا جهاد کردند.

 

سردار آسیابانی اظهار داشت: امروز مردم اورامانات در مبارزه با گروههای معاند ، استکبار جهانی و گروههای تکفیری در صف مبارزه هستند.

 

وی با بیان اینکه در ایام دفاع مقدس مردم اورامانات برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند افزود: مردم این منطقه وفاداری خود را به آرمان های انقلاب ثابت کرده اند.

 

جانشین قرارگاه منطقه ای غرب نجف اشرف تاکید کرد: مسئولین باید قدردان خانواده های شهدا و مردم این منطقه باشند  چرا که خدمت به  این عزیزان مایه  افتخار است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز گفت: شهدا معتبرترین پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و عامل شرف، عظمت و بزرگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

سرهنگ علی اصغر اله دانه با بیان اینکه با تأسی از فرهنگ شهادت بسیاری از تهدیدهای بزرگ را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشته ایم، گفت: جاری و ساری بودن این فرهنگ ارزشی در جامعه به نوبه خود تحقق اهداف نظام و انقلاب را در پی دارد.

 

وی تنها راه برون رفت کشور از مشکلات داخلی و خارجی را تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری دانست و افزود: عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران مدیون از خود گذشتگی ایثارگران است.

 

شهرستان روانسر 135 شهید والامقام ، 243 جانبازان گرانقدر و 11 آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد