با حضور تیم فوتسال پاوه:

از فردا مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان کشور آغاز می شوند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294820|00:45 - 1395/06/03
نسخه چاپی
 از فردا مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان کشور آغاز می شوند
مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان کشور از فردا چهارشنبه مورخ 95/5/3به میزبانی استان لرستان و در محل شهرستان بروجرد آغاز خواهد شد.

به گزارشهزار ماسوله، مسابقات فوتسال قهرمانی نوجوانان کشور از فردا چهارشنبه مورخ 95/5/3به میزبانی استان لرستان و در محل شهرستان بروجرد آغاز خواهد شد.

 

در این مسابقات تیم پاوه که در مسابقات قهرمانی استان به مقام قهرمانی دست یافته بود بعنوان نماینده کرمانشاه در این مسابقات حضور خواهد یافت.

 

شایان ذکر است این مسابقات از بعد از ظهر فردا آغاز خواهد شدو تا تاریخ 95/6/9ادامه خواهد یافت.

 

سرمربی تیم آقای سابق حسینی- سرپرست آقای شاهو عظیمی و مربی آقای سعدی بدری میباشد.

 

اعضای تیم پاوه: آسو ابراهیمی - زانیار کیکاووسی- سینا کریمی- بشارت فاطمی- معین محمدی- هیرش فرجی- آکو رضایی- علی رضایی- هیمن عیدی و آلان محمد زاده.

 

اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز در راستای حمایتهای لازم برای شرکت در این مسابقات، از طرف جامعه ورزش شهرستان از کلیه عزیزانی که از تیم حمایت نموده اند علی الخصوص لیزان صنعت گلاله اسپانسر پارسال تیم - انجمن ژیانه وه پاوه ( جمعیت مردمی مبارزه با مواد مخدر) بخاطر پرداخت ورودیه تیم- شرکت لبنیات بفرین بخاطر تهیه لباس تیم- انجمن پشتیوان بخاطر اهدای کمک و کلیه عزیزانی که به هر نحوی تیم را حمایت نمودند کمال تقدیر و تشکر را دارد و برای نوجوانان شهرستان و عوامل اجرایی تیم آرزوی موفقیت هرچه بیشتر را دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد