معاون فرماندار پاوه: غفلت از راه و هدف شهیدان گناهی نابخشودنی است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 294826|21:44 - 1395/06/04
نسخه چاپی
معاون فرماندار پاوه: غفلت از راه و هدف شهیدان گناهی نابخشودنی است
معاون فرماندار پاوه، هرگونه قصور و کوتاهی در خصوص خانواده های معزز شهدا وغفلت از راه و هدف آنها را گناهی نابخشودنی دانست.

به گزارشهزار ماسوله، به نقل از ایرنا، سید نجیب میرانی روز پنجشنبه همزمان با سومین روز از هفته دولت به هنگام دیدار با خانواده شهیدان عبدالکریم نصری و جمال ولدبیگی افزود: آثار و خدمات ارزنده این عزیزان در زمان بسیار کوتاه خدمتشان بسیار ارزشمند و ماندگار است.

 


میرانی گفت: شهیدان عزیز ما فارغ از اینکه بعد از خودشان چه بر سر خانواده هایشان خواهد آمد و اینکه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ماندگار خواهد ماند یا نه، جان عزیزشان را تقدیم کردند تا امنیت و آرامش را برای کشور و ملت هدیه دهند.

 


وی شهدا را موجب عزت و سربلندی برای ملت و نظام اسلامی دانست و گفت: شهیدان گرانقدر با تقدیم جان عزیزشان عزتمندی و سربلندی برای ملت و اقتدار و بزرگی برای نظام اسلامی ایران را به ارمغان آوردند.

 


معاون فرماندار پاوه افزود: افتخار مسئولان جمهوری اسلامی ایران امروز این است که خدمتگزار خانواده های معزز شهیدان باشند زیرا که خانواده های شهیدان حافظ و پاسدار آرمانهای شهیدان و میراث گرانبها و گرانقدر نظام هستند.

 


مردم و مسئولان پاوه امروز همچنین با حضور بر مزار شهیدان انقلاب اسلامی این شهرستان ضمن غبار روبی وعطرافشانی مزار مطهر شهیدان با قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

 


شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت 640 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد